رویکرد برنامه های اوقات فراغت تابستانی کانون ولایت شادی، آموزش و معنویت است

رویکرد برنامه های اوقات فراغت تابستانی کانون ولایت شادی، آموزش و معنویت است

تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۲
ایوب عبدی نسب شادی، آموزش و معنویت در سایه مسجد را رویکرد طرح اوقات فراغت تابستانی برشمرد و گفت: برنامه های اوقات فراغت برای گروه های سنی کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده که به صورت مجزا برای دختران و پسران برگزار می‌شوند.

ایوب عبدی نسب در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، شادی، آموزش و معنویت در سایه مسجد را رویکرد طرح اوقات فراغت تابستانی برشمرد و گفت: برنامه های اوقات فراغت برای گروه های سنی کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده که به صورت مجزا برای دختران و پسران برگزار می‌شوند.

مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالرسول جیرفت بیان کرد: بخشی از برنامه های اوقات فراغت دختران در ایام تابستان، آموزش قرآن کریم با محوریت روانخوانی و حفظ است.
وی آموزش دوره های هنری را بخش دیگری از برنامه های اوقات فراغت ویژه دختران عنوان کرد و افزود: این دوره ها شامل آموزش شمع سازی، ضرب با بازی، گل‌های کریستال، قلاب بافی و روبان دوزی است.
عبدی نسب اظهار کرد: برای غنی سازی اوقات فراغت تابستانی پسران نیز دوره های آموزش تجوید قرآن کریم، اذان، مکبری، مداحی، سرود، رایانه، برنامه نویسی، نقاشی و ریاضی کنکور در نظر گرفته شده است.
مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالرسول جیرفت خاطرنشان کرد: برنامه های اوقات فراغت تابستانی همراه با ارائه مشاوره کنکوری ها توسط یکی از کارشناسان است.
وی عنوان کرد: علاوه بر این نیز در قالب طرح خودمونی نشست های معرفتی پسرونه و در قالب طرح نیلوفرانه نشست های معرفتی دخترونه برگزار می‌شود.
عبدی نسب تصریح کرد: هدف ما از اجرای طرح اوقات فراغت، جذب کودکان و نوجوانان به مسجد، غنی سازی اوقات فراغت و همچنین استفاده از فضای معنوی مسجد برای تربیت دینی آنها است.

پایان پیام/ 586