نخستين کانون فرهنگي هنري پسرانه دهه هشتادي کشور افتتاح شد

نخستین کانون فرهنگی هنری پسرانه دهه هشتادی کشور افتتاح شد

تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۲
نخستين کانون فرهنگي هنري پسرانه دهه هشتادي کشور با عنوان «آرمان فرهنگ و هنر» با حضور حجت الاسلام والمسلمين خداداده، رئيس ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور، در تبريز افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان آذربایجان شرقی، نخستین کانون فرهنگی هنری پسرانه دهه هشتادی کشور با عنوان «آرمان فرهنگ و هنر» امروز (شنبه، دهم تیرماه) با حضور حجت الاسلام والمسلمین کمال الدین خداداده، رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، در تبریز افتتاح شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین خداداده در این مراسم از ابتکار عمل ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌ شرقی در راه‌اندازی کانون های دخترانه و پسرانه دهه هشتادی کشور در تبریز تقدیر کرد و گفت: اعتقاد داریم نشاط جوان و نوجوان در مساجد؛ آینده اسلام و انقلاب را تضمین خواهد کرد.

 

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، توجه به امور تربیتی در مساجد را لازمه کادرسازی و کار تشکیلانی دانست و خاطرنشان کرد: راه‌اندازی نخستین کانون دهه هشتادی، یعنی تحولی در کانون های مساجد با حضور آرمان ها و تشکیلات جوان و نوجوان که باید اتفاق افتاد.

 

حجت الاسلام خداداده بر تأکید بر این‌که امروز نیازمند نقش‌آفرینی در عرصه فرهنگ و هنر کشور به واسطه حضور جوانان مؤمن و مسجدی هستیم، گفت: ماموریت جدی ما در ستاد کانون‌های مساجد فعال کردن پایگاه فرهنگی و هنری مسجد به واسطه حضور نوجوانان و جوانان انقلابی و مسجدی است.

 

همچنین در این مراسم مرتضی شفیعی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی در سخنانی به ارایه گزارشی از آخرین وضعیت ستاد استان پرداخت و اظهار داشت: پس از راه اندازی نخستین کانون دخترانه دهه هشتادی کشور در تبریز بازخورد بسیار مطلوبی از سراسر کشور دریافت کردیم.

 

وی ادامه داد: همین مسأله ما را مصمم به راه اندازی کانونی پسرانه ویژه دهه هشتادی کرد؛ که خوشبختانه این مهم با همت جوانان مسجد ملااحمد و جمعی از فعالان مسجدی خلاق و هنرمند تبریزی با عنوان کانون فرهنگی هنری «آرمان فرهنگ و هنر» محقق شد.

 

گفتنی است، این آئین با تجلیل از حجت الاسلام حسین قدوسی به واسطه ده‌ها سال تلاش فرهنگی و تبلیغی در حوزه مساحد به پایان رسید.