کانون های فرهنگی و هنری مساجد پایگاهی برای تقویت حق و انقلاب می تواند موثر باشد

کانون های فرهنگی و هنری مساجد پایگاهی برای تقویت حق و انقلاب می تواند موثر باشد

تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۲
مقدم گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد پایگاهی برای تقویت حق و انقلاب می تواند موثر باشد و ارتقای کیفیدر ارتباط نسل جوان با این کانون‌ها موثر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، مهدی مقدم، معاونت فرهنگی هنری ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، صبح امروز در دیدار با علیرضا نوروزی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی به همراه محسن رضایی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی با بیان اینکه نگاه راهبردی به کانون های فرهنگی و هنری مساجد در آذربایجان غربی کاملا مشخص و بی نظیر و کمیاب است، گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد پایگاهی برای تقویت حق و انقلاب می تواند موثر باشد و باید به این موضوع  اعتقاد داشته باشیم.

وی افزود: مسجد در تقویت کادر مختصص و فرهنگی موثر است و در این راستا باید روحیه جهادی  داشته باشیم و با نادیده گرفتن بچه های کانونی مساجد نمی توانیم نتیجه مثبتی بگیریم.

مقدم ادامه داد: بجه های مسجدی  19 مهر را روز تاریخی می دانند چون اسم کانون ها بر زبان حضرت اقا جاری شده و این نشان دهنده اخلاص و معصومیت این بچه ها است.

علیرضا نوروزی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی، نیز در این دیدار گفت:  بچه های مسجد پای نظام هستند و این هم اصل اساس است.

وی ادامه داد: آبروی کل نظام به کانون های فرهنگی و هنری مساجد بستگی داره و هر جا که حرف از مسجد میزنیم باید پای کار باشیم.

نوروزی افزود: انجام همه کارها باید برای مردم باشد و مردم باید حس کنند که در نظام اسلامی زندگی می کنند و در این راستا  فقط سیستم و هدف ما ریل گذاری است و مسجد باید جایگاه بیشتر کارهای فرهنگی و هنری باشد.

 

 

 

گفتنی است؛مهدی مقدم، معاونت فرهنگی هنری ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور امروز در ورود به استان آذربایجان غربی با حضور در مزار شهدا ادای احترام کرد.

آئین افتتاحیه غنی سازی اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان غربی با حضور مهدی مقدم، معاونت فرهنگی هنری ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور  و  بانوان عضو کانون های فرهنگی هنری شهرستان ارومیه برگزار می شود.

 

پایان پیام/ 566