برگزاری کلاس های آموزشی، فرهنگی و عقیدتی در کانون منهاج نکا

برگزاری کلاس های آموزشی، فرهنگی و عقیدتی در کانون منهاج نکا

تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۲
حجت الاسلام قنبری گفت: برگزاری کلاس های آموزشی، فرهنگی و عقیدتی در تابستان امسال از برنامه های مهم کانون منهاج نکا برای گفتمان سازی در بین نسل جدید است.

حجت الاسلام جواد قنبری – مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری منهاج نکا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: طرح اوقات فراغت را فرصت مناسبی برای ایجاد بستر مناسب و جذب حداکثری جوانان و نوجوانان به برنامه‌های کانون‌های فرهنگی مساجد است.

 

 

وی افزود: مساجد برخواسته از اسلام و دین و دارای روح دینی است و باید در برنامه های طرح اوقات فراغت هم روح دینی در برنامه ها نمودار باشد و در کنار توجه به امور دینی باید برنامه های فرهنگی و اجتماعی هم در دستور کار باشد تا نسلی فعال و توانمند در بخش های مختلف داشته باشیم.

 

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری منهاج مسجد حضرت ابوالفضل(ع) نکا یادآور شد: گسترش و توجه بیشتر نسبت به اوقات فراغت و فعالیت های فرهنگی موجب می شود تا نسل امروز با توجه به برنامه های فرهنگی و اسلامی از برنامه های مخرب دشمنان دور بمانند.

 

 

حجت الاسلام قنبری گفت: برگزاری کلاس های آموزشی و فرهنگی و عقیدتی در تابستان امسال از برنامه های مهم ما در کانون منهاج نکا برای گفتمان سازی در بین نسل جدید است که با حضور حجت الاسلام حسنی برگزار می شود.

 

 

وی خاطر نشان کرد: بر این اعتقادیم که مسجد در سیر زندگی افراد به ویژه در دوره جوانی جریان پیدا کرده و وارد شود تا سبک زندگی اسلامی و دینی در جامعه نهادینه شود.

 

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری منهاج مسجد حضرت ابوالفضل(ع) نکا یادآور شد: گفتمان سازی و افزایش روحیه اجتماعی در بین نسل جدید از رویکردهای مهمی است که در کنار مهارت آموزی در دستور کار برنامه های اوقات فراغت امسال است.

پایان پیام/ 175