عیادت و تکریم اعضای کانون زینبیه از خیر نکایی

عیادت و تکریم اعضای کانون زینبیه از خیر نکایی

تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۲
باقری گفت: در راستای توصیه دین اسلام بر دلجویی از بیماران و سنت حسنه صله رحم، اعضای کانون زینبیه نکا با همراهی هیات امنا مسجد و بسیجیان از خیر نکایی دلجویی کردند.

محمدعلی باقری- مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: دیدار و عیادت از خیر نکایی بخشعلی اسبوچین در راستای توصیه دین اسلام بر دلجویی از بیماران و سنت حسنه صله رحم، اعضای کانون زینبیه نکا با همراهی هیات امنا مسجد و بسیجیان اجرایی شد.

وی افزود: سنت حسنه عیادت از بیماران در این روزهای گرفتاری باید در بین فعالان کانون های مساجد نهادینه شود تا زمینه آشنایی بیشتر اهالی محل با ماموریت و فعالیت های کانون های مساجد در امور جهادی شود.

 

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا یادآور شد: همه ما در قبال برادران و خواهران دینی خود مسئولیم و باید در زمانی که به حضور ما نیازمندند در کنارشان بوده و از آنان دلجویی و دستگیری کنیم.

باقری گفت: در اسلام عیادت از بیمار و دیدار او از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در روایات ازجمله نیکوترین اعمال حسنه شمرده‌شده است و دارای اثرات معنوی و دنیوی فراوانی است.

 

 

وی یادآور شد: حکمت و فایدۀ عیادت از بیمار این است که ما را نسبت به نیازمندی‌های او آگاه می‌کند و در کانون زینبیه نکا تلاش داریم تا در این بخش فعال وارد عمل شویم.

پایان پیام/ 175