بچه مسجدی های کانون حضرت علی اکبر (ع)با پویش من مهمان مولایم به استقبال غدیر می روند

بچه مسجدی های کانون حضرت علی اکبر (ع)با پویش من مهمان مولایم به استقبال غدیر می روند

تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۲
رضا صدیقی مهنی گفت: از آنجایی که به اطعام در عید غدیر سفارش بسیار شده بنابراین پویش «من مهمان مولایم» را راه اندازی کردیم و در راستای اجرای این پویش قرار است هر خانواده غذای روز عید خود را بیشتر از حد نیاز پخت کند.

رضا صدیقی مهنی در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به فعالیت های کانون حضرت علی اکبر (ع) در دهه ولایت و امامت، گفت: همزمان با عید قربان طرح توزیع گوشت نذری با توزیع در بین ۳۰ خانواده نیازمند اجرا شد.
مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) جیرفت افزود: تعداد ۶ راس گوسفند قربانی توسط اهالی روستا ذبح شد که مقداری از گوشت این قربانی ها در اختیار ما قرار داده شد تا در بین فقرا و نیازمندان توزیع کنیم.
وی بیان کرد: همزمان با آغاز دهه امامت و ولایت با اجرای پویش های مجازی غدیریان، علویون، حیدریون با گذاشتن متن های کوتاه و با موضوع غدیر و هشتگ به استقبال عید غدیر می رویم.
صدیقی مهنی ابراز کرد: از هم اکنون در تدارک تامین وسایل برپایی جشن بزرگ غدیر هستیم و قرار است همزمان با شب عید غدیر این جشن همراه با برنامه های شاد و متنوع برپا شود.
مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) جیرفت ادامه داد: در کنار برپایی جشن، ایستگاه صلواتی بچه مسجدی های کانون نیز با توزیع شربت و شیرینی پذیرای عاشقان ولایت و امامت خواهد بود.
وی اظهار کرد: از آنجایی که به اطعام در روز عید غدیر سفارش بسیار شده بنابراین برای سهیم شدن در این ثواب، پویش «من مهمان مولایم» را راه اندازی کردیم و در راستای اجرای این پویش قرار است هر خانواده غذای روز عید خود را بیشتر از حد نیاز پخت کند.
صدیقی مهنی اضافه کرد: هر خانواده غذای پخت شده بیش از نیاز خود را در ظروف یکبار مصرف بسته بندی می کند و به ما تحویل می دهد، بسته های غذا با کمک اعضای کانون در بین خانوارهای نیازمند توزیع خواهند شد.
مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) جیرفت عنوان کرد: هدف ما از اجرای این برنامه ها ضمن گرامیداشت دهه ولایت و امامت، ترویج فرهنگ غدیر است.

پایان پیام/ 586