برگزاری کارگاه آموزشی «مدرسه تئاتر شبستان» گامی در راستای پرورش هنرمند مسجدی است

برگزاری کارگاه آموزشی «مدرسه تئاتر شبستان» گامی در راستای پرورش هنرمند مسجدی است

تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۲
حجت الاسلام کلات پور گفت: ظریف‌ترین احساسات بشری را می‌توان با تئاتر بیان کرد لذا ،برگزاری کارگاه آموزشی «مدرسه تئاتر شبستان» گامی در راستای پرورش هنرمند مسجدی است.

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی «مدرسه تئاتر شبستان» در کرمانشاه ، گفت:کارگاه آموزشی «مدرسه تئاتر شبستان» استان کرمانشاه  ۱۶تیرماه جاری با حضور «مهدی مقدم» معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشوربه مدت دوروز ( ۱۶ و ۱۷ تیرماه) جاری ویژه هنرمندان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه و در جهت تحقق فلسفه کانون‌های مساجد در تربیت و پرورش هنرمند انقلابی برگزار می‌شود.

 

 مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه افزود: این دوره ویژه اعضای ۱۴ تا ۳۰ساله کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در رشته‌های بازیگری، کارگردانی تئاتر، نمایش نامه نویسی و تئاتر کاغذی برگزار می‌شود.

 

وی خاطر نشان کرد: در این دوره از اساتید برجسته و هنرمندان شاخص کشوری در رشته‌های بازیگری، کارگردانی تئاتر، نمایش نامه نویسی و تئاتر کاغذی هنرجویان را همراهی خواهند کرد. 
 
 
حجت‌الاسلام کلات‌پور تصریح کرد: این دوره با حضور و تدریس اساتید بزرگ تئاتر کشور در رشته بازیگری پسران «فرهاد بشارتی و ابوالفضل همراه» و در رشته بازیگری دختران «آرزو افشار و مریم کاظمی» ،«سید حسین فدایی» در رشته نمایشنامه‌نویسی» حسین عالم بخش» در رشته کارگردانی و «ساغر لطفی‌نژاد» در رشته تئاتر کاغذی به تدریس می‌پردازند.
 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه اظهار کرد: هدف اصلی این مدرسه  ایجاد ظرفیت هنری و استعدادیابی و انگیزه بخشی است که آن را از جمله وظایف ذاتی برای مجموعه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قائل هستیم.

پایان پیام/ 712