نیازمند بازطراحی هویت اصلی کانون های مساجد در حوزه جریان سازی و موج آفرینی هستیم

نیازمند بازطراحی هویت اصلی کانون های مساجد در حوزه جریان سازی و موج آفرینی هستیم

تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۲
محمدیان با بیان اینکه هویت آفرینی از راهبردهای ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور است، اظهار کرد: ما نیازمند بازطراحی هویت قبلی و اصلی خود در حوزه جریان سازی و موج آفرینی هستیم.

خبرگزاری شبستان،گروه مسجد و کانون های مساجد، به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، «محمدتقی محمدیان» در نشست مدیران و کارشناسان حوزه هماهمنگی امور ستادی و روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور که امروز (سه شنبه، 13 تیرماه) به صورت وبیناری برگزار شد با بیان اینکه مسجد، جایگاه بسیار مهمی در ساختار نظام جمهوری اسلامی دارد، گفت: این اهمیت به واسطه جایگاه مسجد به عنوان خانه خدا، پناهگاه مردم و پایگاه ولایت است.

 

مدیرکل هماهمنگی امور ستادی، روابط عمومی و امور بین الملل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در ادامه خطاب به کارشناسان حوزه هماهمنگی امور ستادی و روابط عمومی در مرکز و استان ها، اظهار کرد: شما در صف اول خدمت به مسجد و هویت بخشی به ستاد هستید.

 

وی با تاکید بر بازتعریف جایگاه مسجد و نقش مساجد در جامعه، و مرور مسیر رفته و مسیر پیش رو، افزود: روابط عمومی به عنوان قوه عاقله و حلقه واسطه عمل می کند و در تسهیل ارتباط ستاد با ذی نفعان نقش دارد.

 

محمدیان در ادامه با بیان اینکه در دوره ای زندگی می کنیم که روایت از حقیقت از خود حقیقت، اهمیت بیشتری پیدا کرده است، گفت: تولید اخبار و تولید برساخت بر اساس روایت ها، کار روابط عمومی است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه هویت آفرینی از راهبردهای ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور است، اظهار کرد: ما نیازمند بازطراحی هویت قبلی و اصلی خود در حوزه جریان سازی و موج آفرینی هستیم.

 

مدیرکل هماهمنگی امور ستادی، روابط عمومی و امور بین الملل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ادامه داد: شبکه سازی و انسجام سازی و برقراری و تقویت ارتباط دوسویه میان ستاد در سطح مرکز با استان ها نیز از وظایف روابط عمومی است.

 

تسریع در انتشار اخبار کانون های فرهنگی هنری مساجد

وی در ادامه بر تسریع در انتشار اخبار کانون های فرهنگی هنری مساجد در اقصی نقاط کشور تاکید کرد و گفت: گاهی انتشار خبر یک کانون، نشاط و انگیزه خوبی در میان بچه های مسجد ایجاد می کند.

 

محمدیان در پایان، با بیان اینکه باید جایگاه هویتی و جریان ساز کانون های فرهنگی هنری و ستاد را در انظار عمومی مردم ارتقا دهیم، گفت: تلاش برای ارتقای حکمرانی مسجدی در کشور نیز باید مدنظر روابط عمومی ها باشد.

 

بنا بر این گزارش، در این نشست، کارشناسان حوزه هماهمنگی امور ستادی و روابط عمومی در مرکز و برخی از استان ها به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

 

پایان پیام/ 40