اساتيد هنر و تئاتر، دغدغه مندان حوزه هنرهاي نمايشي هستند

اساتید هنر و تئاتر، دغدغه مندان حوزه هنرهای نمایشی هستند

تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۲
به گفته مقدم، اساتيدي که با مجموعه کانون هاي مساجد در دوره آموزشي مدرسه تئاتر شبستان همکاري مي کنند، دغدغه مندان حوزه هنرهاي نمايشي هستند.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، مهدی مقدم، معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور امروز در آیین افتتاحیه دوره آموزشی«مدرسه، تئاتر شبستان» با اشاره به اینکه اساتید این دوره جز گنجینه های هنر کشور محسوب می شوند، گفت: عمر انسان سپری می شود ولی مهم این است که کاری را به سرانجام برسانیم.

 

مقدم خطاب به هنرجویان حاضر در دوره خواستار فتح قله های عرصه هنر شد و گفت:

من نمی گویم سمندر باش یا پروانه باش

چون به فکر سوختن افتاده ای مردانه باش

 

حسین عالم بخش، مشاور هنری جشنواره مدرسه تئاتر شبستان نیز در سخنانی با اشاره به برگزاری 12 ساعت کارگاه آموزشی در روزهای 13 و 14 تیرماه در زنجان گفت: ستاد کانون های مساجد در این راستا گام های خوبی برداشته است و امیدواریم هنرمندان زنجان در جشنواره ای که به این مناسبت در آذرماه برگزار خواهد شد، بدرخشند.

 

وی به دغدغه های رهبری در حوزه هنرهای نمایشی اشاره کرد و افزود : ما هنرمندان نتوانسته ایم آنچه مطالبه رهبری در حوزه تئاتر داشتند را عملی کنیم.

 

عالم بخش به جایگاه و ظرفیت هنر تئاتر و اثرگذاری آن بر روی مخاطب اشاره کرد و افزود: امیدواریم این دوره بستری برای اجرای نمایش های ارزشی و انقلابی در مساجد باشد.