برنامه های اوقات فراغت محور نشست هم افزایی کانون های مساجد با آموزش و پرورش

برنامه های اوقات فراغت محور نشست هم افزایی کانون های مساجد با آموزش و پرورش

تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۲
مجید خوبی زاده از نشست هم افزایی با معاونت آموزش و پرورش و مدیر کانون فرهنگی تربیتی این نهاد خبر داد و گفت: این نشست با محوریت برنامه های اوقات فراغت تابستانی و ثبت پایگاه های اوقات فراغت در سامانه نورینو آموزش و پرورش برگزار شد.

مجید خوبی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از نشست هم افزایی با معاونت آموزش و پرورش و مدیر کانون فرهنگی تربیتی این نهاد خبر داد و گفت: این نشست با محوریت برنامه های اوقات فراغت تابستانی و ثبت پایگاه های اوقات فراغت در سامانه نورینو آموزش و پرورش برگزار شد.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: کانون های فرهنگی هنری که متقاضی همکاری با آموزش و پرورش در برگزاری برنامه های اوقات فراغت تابستانی، تنها تا ۱۵ این ماه فرصت ثبت نام در این سامانه را دارند.
وی بیان کرد: براساس تفاهم نامه آموزش و پرورش با کانون های مساجد این نشست برگزار شد تا با هم افزایی و تعامل روند ثبت پایگاه های اوقات فراغت در سامانه نورینو تسریع یابد.
خوبی زاده ابراز کرد: امیدواریم بتوانیم از ظرفیت های یکدیگر برای پیشبرد اهداف طرح اوقات فراغت تابستانی بهره ببریم.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با اشاره به این که کلاس های اوقات فراغت براساس بوم و نیازهای منطقه برگزار می‌شوند، عنوان کرد: یکی از پایگاه های اوقات فراغت تابستانی در مسجد جامع شهر عنبرآباد در حال فعالیت است.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در این نشست، در راستای پیوند مسجد و مدرسه مقرر شد در مهرماه با تعامل و هم افزایی برای اجرای برنامه های فرهنگی در مدارس و مساجد از ظرفیت های یکدیگر استفاده کنیم.

پایان پیام/ 586