کانون فرهنگي هنري مصلي امام خميني(ره) با سرود عيد غدير را جشن مي گيرد

کانون فرهنگی هنری مصلی امام خمینی(ره) با سرود عید غدیر را جشن می گیرد

تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۲
شهبازي با اشاره به اهميت بزرگداشت عيد غديرخم گفت: کانون فرهنگي هنري مصلي امام خميني(ره) هشتگرد با سرود سعيد غدير را جشن مي گيرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز، کانون فرهنگی هنری مصلی امام خمینی(ره) با سرود عید غدیر را جشن می گیرد. حسین شهبازی در این خصوص با اشاره به اهمیت بزرگداشت عید غدیرخم گفت: کانون فرهنگی هنری مصلی امام خمینی(ره) هشتگرد با سرود سعید غدیر را جشن می گیرد.

 

هنرمند فرهیخته و انقلابی استان البرز افزود: من در فضا و محیط کانون مصلی امام خمینی(ره) از سن 12 سالگی رشد و پرورش پیدا کرده ام و امروز افتخار می کنم که گروه سرود آوای بی قرار برگرفته از نوجوانان و کودکانی است که دل در گرو مهر مسجدی دارند.

 

شهبازی که از هنرمندان برجسته استان البرز در عرصه سرود است ادامه داد: عید غدیر از اعیاد پرفضیلت است به ویژه آنکه تمامی مسلمانان برای احیاء این روز که روز تجدید بیعت با امیرالمومنین(ع) است وظیفه دارند.

 

تربیت هنرمند متعهد دینی شاخصه فعالیت هنری است

 

آن چه عملکرد کانون فرهنگی هنری مصلی امام خمینی(ره) هشتگرد را در سطح استان و کشور حائز اهمیت می کند، کار جمعی و گروهی است آنچنان که شهبازی نیز با اعتقاد به آن اظهار می کند که کار جمعی و تشکیلاتی با محوریت ایمانی زمینه رشد ظرفیت های بلوغ فکری و عاطفی است.

 

جمعه 16 تیر مصادف با عید سعید غدیر، مصلی امام خمینی هشتگرد واقع در ساوجلاغ میزبان خیل کثر مردم مومن و ولایت مدار در جشن عید است.