نقش خانواده ها در برنامه ریزی اوقات فراغت مهم است

نقش خانواده ها در برنامه ریزی اوقات فراغت مهم است

تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۲
خیری گفت: نقش خانواده ها در برنامه ریزی اوقات فراغت مهم بوده و غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان عاملی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، رحیم خیری، رییس آموزش و پرورش منطقه انزل ارومیه، در مراسم افتتاحه برنامه های اوقات فراغت منطقه انزل که با حضور بهزاد رزاقی، کارشناس مسئول فرهنگی و هنری ستاد کانون های مساجد برگزار شد،  گفت: نقش خانواده ها در برنامه ریزی اوقات فراغت مهم بوده و غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان عاملی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی است. 

وی افزود: متاسفانه امروزه  بیشتر نوجوانان درگیر فضای مجازی هستند و در این راستا اولیا باید دانش آموزان را ملزم به حضور در کلاس‌های اوقات فراغت کنند. 

خیری با بیان اینکه هدف تمام برنامه ها باید آموزش باشد،  ادامه داد: دانش آموزان آینده سازان مملکت هستند، پس نیاز است در این موضوع سرمایه گذاری کنیم.

وی گفت: مسئله اوقات فراغت  به خصوص در مورد جوانان و نوجوانان از حساسیت بیشتری برخوردار است، زیرا این قشر آینده ساز ، هستند و سرنوشت آنها با سرنوشت جامعه گره خورده است.

 رییس آموزش و پرورش منطقه انزل ارومیه با بیان اینکه اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان از بهترين و با ارزش ترين اوقاتی است كه بايستي برای هر روز آن به خوبی برنامه ريزی شود، افزود: برنامه ريزي براي غنی سازی اوقات فراغت بسيار جدی باید گرفته شود.

پایان پیام/ 566