اجرای کلان طرح یاسر در کانون انصارالمهدی(عج) نکا

اجرای کلان طرح یاسر در کانون انصارالمهدی(عج) نکا

تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۲
لطفی از اجرای کلان طرح یاسر در کانون انصارالمهدی نکا خبر داد و گفت: اجرای کلان طرح یاسر طرحی جهادی برای خدمت رسانی به افراد کم برخوردار و خدمتگزاری به مردم است که در قالب تیم های جهادی اجرایی می شود.

عمران لطفی – مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی مسجد امام هادی(ع) شهرک سردار سلیمانی نکا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران اظهار کرد: خدمات رسانی یکی از برنامه های مهم کانون های مساجد به افراد تحت پوشش است که در همین راستا با هماهنگی انجام شده ارائه خدمت جهادی و رایگان پزشکی " کلان طرح یاسر" در این کانون در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: اجرای کلان طرح یاسر طرحی جهادی برای خدمت رسانی به افراد کم برخوردار و خدمتگزاری به مردم است که در قالب تیم های جهادی اجرایی می شود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی انصارالمهدی مسجد امام هادی(ع) شهرک سردار سلیمانی نکا یادآور شد: میزبان اجرای کلان طرح یاسر در کانون انصارالمهدی نکا بودیم تا با تلاش برای رفع نیاز نیازمندان در این بخش اقدام شود.

لطفی گفت: تیم پزشکی و دندان پزشکی، چشم پزشکی، طب سنتی و مشاوره با حضور در مسجد و کانون انصارالمهدی نکا خدمات پزشکی مختلفی را به صورت ویزیت رایگان به گروه هدف ارائه دادند.

وی یادآور شد: همه تلاش ما برای دستگیری و رفع نیاز نیازمندان است و ارائه خدمات پزشکی یکی از نیازهای مهم این منطقه بود که به گروه هدف  ارائه شد.

پایان پیام/ 175