برنامه های سه شنبه های مهدوی تلفیقی از غدیر و مهدویت

برنامه های سه شنبه های مهدوی تلفیقی از غدیر و مهدویت

تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۲
یونس میجانی گفت: با توجه به این که در دهه ولایت و امامت قرار داریم بنابراین برنامه های سه شنبه های به صورت تلفیقی از غدیر و مهدویت برگزار شد.

یونس میجانی در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک عید غدیر، گفت: با توجه به این که در دهه ولایت و امامت قرار داریم بنابراین برنامه های سه شنبه های به صورت تلفیقی از غدیر و مهدویت برگزار شد.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سیدالساجدین (ع) جیرفت بیان کرد: به همین منظور در ایستگاه مهدویت بسته های رزق معنوی در بین عابرین پیاده به ویژه نوجوانان توزیع شد.

 

 

وی افزود: در این بسته ها خلاصه ای از خطبه غدیر، ذکر یا علی (ع) و حدیثی درباره مهدویت و چند شکلات قرار داده شد تا مردم بیشتر به اهمیت غدیر و انتظار فرج پی ببرند و در این دهه مبارک کام خود را با ذکر یا علی شیرین کنند.

 

 

میجانی اظهار کرد: با هنرنمایی نوجوانان گروه نمایش این کانون فرهنگی هنری، خطبه غدیریه در قالب یک نمایش برای عابرین پیاده اجرا شد.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سیدالساجدین (ع) جیرفت عنوان کرد: علاوه بر این با دعوت از کادر درمان ایستگاه سلامت راه اندازی شد و در این ایستگاه خدمات تعیین میزان فشارخون به مردم ارائه شد.

 

 

پایان پیام/ 586