بیش از ۱۶ هزار نفر در عید غدیر امسال در جنوب فارس اطعام می‌شوند/ برگزاری ۱۱۰ محفل جشن در کانون‌های مساجد

بیش از ۱۶ هزار نفر در عید غدیر امسال در جنوب فارس اطعام می‌شوند/ برگزاری ۱۱۰ محفل جشن در کانون‌های مساجد

تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۲
اخوت از توزیع بیش از ۱۶ هزار پرس غذای گرم در شهرستان های جنوب استان فارس در روز عید غدیر خم خبر داد.

محمدابراهیم اخوت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: از جمله فضائل عیدغدیر خم که توصیه ها و تاکیداتی نیز از سوی بزرگان دین نسبت به ادای آن شده، اطعام مومنان است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب استان فارس افزود: این مهم از سوی بچه مسجدی ها در جنوب فارس همواره مورد اهتمام بوده و هر سال ضمن برگزاری جشن های باشکوه عید غدیر نسبت به اطعام مومنان نیز اقدام می شود.

 

وی با اشاره به اینکه امسال نیز ۱۱۰ محفل جشن عید سعید غدیر خم به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس برگزار می شود، عنوان کرد: جشن های عید غدیر با همت بچه مسجدی ها در 6 شهر جنوب فارس برپا است.

 

اخوت با اشاره به توزیع بیش از ۱۶ هزار پرس غذای گرم در جشن های عید سعید غدیرخم، خاطرنشان کرد: از این تعداد بیشترین سهم متعلق به کانون فرهنگی هنری مسجد جامع لار با ۱۰ هزار پرس غذا و کانون شهید شاکری شهر لار با ۲ هزار و۵۰۰ پرس در روز عید غدیر است.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس در پایان اظهار داشت: همچنین مراسم زیبای اطعام دادن مومنان و نیازمندان در روز عید غدیر در شهرستان‌های گراش مهر خنج اوز و جویم برگزار می شود.

پایان پیام/ 691