کلان طرح یاسر در کانون حضرت علی اکبر(ع) روستای اومال نکا اجرایی شد

کلان طرح یاسر در کانون حضرت علی اکبر(ع) روستای اومال نکا اجرایی شد

تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۲
کارگر اومالی با اشاره به اجرای کلان طرح یاسر در کانون روستای اومال نکا خبر داد و گفت: تلاش شد تا با اجرای کلان طرح یاسر، خدمات مناسبی در اختیار گروه هدف روستاییان قرار گیرد.

آمنه کارگر اومالی – مدیر مسئول کانون فرهنگی حضرت علی اکبر(ع) روستای اومال نکا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران اظهار کرد: ارائه خدمت جهادی و رایگان پزشکی " کلان طرح یاسر" در واقع گامی برای رفع نیاز نیازمندان در روستاها و مناطق کم برخوردار است که با هدف خدمت رسانی اجرایی می شود.

وی افزود: تلاش شد تا رد قالب گروههای جهادی پزشکی برای رفع نیاز اهالی روستای اومال خدمتی ارائه شود و خوشبختانه با استقبال اهالی روبرو بوده است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی حضرت علی اکبر(ع) روستای اومال نکا یادآور شد: همه تلاش ما برای خدمت رسانی به مردم در بخش های مختلف است و تلاش داریم تا در کنار کار فرهنگی و هنری در کانون مساجد برای رفع نیازهایی همچون پزشکی و اقتصادی تا حد توان وارد کار شویم.

کارگر اومالی گفت: تیم پزشکی و دندان پزشکی، چشم پزشکی، طب سنتی و مشاوره با حضور در مسجد و کانون روستای اومال خدمات پزشکی مختلفی را به صورت ویزیت رایگان به گروه هدف ارائه دادند.

پایان پیام/ 175