اطعام دهی به نیازمندان به یمن عید غدیر در کانون شهدای روستای گرجی محله بهشهر

اطعام دهی به نیازمندان به یمن عید غدیر در کانون شهدای روستای گرجی محله بهشهر

تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۲
الیاسی از اطعام دهی به نیازمندان با توزیع غذای گرم در کانون شهدای روستای گرجی محله بهشهر خبر داد و گفت: در عید غدیر خم ۱۰۰ پرس غذای گرم در بین افراد کم برخوردار روستا با کمک خیران توزیع شد.

محمدمهدی الیاسی – مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای گرجی محله بهشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: کانون شهدای روستای گرجی محله به مناسبت دهه امامت و ولایت آذین بندی و فضاسازی محله و اطعام دهی را در دستور کار خود قرار داد و اجرایی شد.

 

 

وی افزود: دستگیری از نیازمندان و توجه به برطرف کردن نیاز این قشر از جامعه یکی از رسالت های مهمی است که در کانون مساجد برعهده داریم و در حد توان در این راستا تلاش خواهیم کرد.

 

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای گرجی محله بهشهر یادآور شد: امام علی(ع) مولایی است که در اطعام دهی به نیازمندان پیشتاز بود و در کنار همه فعالیت های مختلفی که به عنوان امام و پیشوا برعهده داشتند؛ دستگیری از نیازمندان را فراموش نمی کردند و ما با تبعیت از مولای مان در عید غدیر اطعام دهی را با قوت اجرایی کردیم.

 

 

الیاسی از اطعام دهی به نیازمندان با توزیع غذای گرم در کانون شهدای روستای گرجی محله بهشهر خبر داد و گفت: در عید غدیر خم 100 پرس غذای گرم در بین افراد کم برخوردار روستا با کمک خیران توزیع شد.

 

 

وی یادآور شد: این غذای گرم به شکرانه عید غدیر خم در بین افراد کم برخوردار توزیع شد تا شیرینی این عید برای همگان شیرین بماند.

پایان پیام/ 175