اجرای طرح اوقات فراغت در کانون فرهنگی انصارالمهدی نکا باحضور ۱۰۰ بچه مسجدی

اجرای طرح اوقات فراغت در کانون فرهنگی انصارالمهدی نکا باحضور ۱۰۰ بچه مسجدی

تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۲
لطفی از افتتاحیه طرح اوقات فراغت در کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی مسجد امام هادی(ع) شهرک سردار سلیمانی نکا خبر داد و گفت: طرح اوقات فراغت در این کانون با حضور ۱۰۰ بچه مسجدی در حال برگزار است.

عمران لطفی – مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی مسجد امام هادی(ع) شهرک سردار سلیمانی نکا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: جذب نسل جوان و نوجوان به مساجد و تربیت دینی آن‌ها در قالب اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، دینی و ورزشی از اولویت های مهم ما در کانون مسجد است.

وی افزود: هماهنگی و یک‌صدایی دستگاه‌های مرتبط با مسجد می‌تواند کمک کار اثربخش بودن اقدامات فرهنگی در مساجد باشد که انتظار داریم در این بخش دستگاههای فرهنگی همراه و همگام با کانون مساجد حرکت کنند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی مسجد امام هادی(ع) شهرک سردار سلیمانی نکا یادآور شد: تربیت نسل جوان با رویکرد مسجد محور و تربیت دینی و در تراز انقلاب اسلامی از اهداف مهم کانون مساجد در طول سال است که در تابستان و اوقات فراغت هم با قوت دنبال می شود.

لطفی از افتتاحیه طرح اوقات فراغت در کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی مسجد امام هادی(ع) شهرک سردار سلیمانی نکا خبر داد و گفت: طرح اوقات فراغت در این کانون با  حضور 100 بچه مسجدی در قالب برنامه های فرهنگی، هنری، ورزشی، آموزشی و.. برگزار شد.

وی یادآور شد: مجموعه ارکان و عناصر دخیل در مسجد باید تلاش کنند تا باتربیت نسل مؤمن و انقلابی زمینه‌ساز شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی شوند و در این بخش کانون مساجد با قوت پای کار است.

پایان پیام/ 175