امضاي تفاهم­ نامه همکاري ميان وزارت صنعت و ستاد کانون هاي مساجد کشور

امضای تفاهم­ نامه همکاری میان وزارت صنعت و ستاد کانون های مساجد کشور

تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۲
تفاهم ­نامه همکاري ميان دفتر خدمات عمومي وزارت صنعت، معدن و تجارت با ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور به امضاي مهدي مقدم و محمد حسين قمري رسيد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، تفاهم ­نامه همکاری میان دفتر خدمات عمومی (مرکز اصناف و بازرگانان) وزارت صنعت، معدن و تجارت و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور همزمان با عید سعید غدیر در یکی از مساجد تاریخی تهران، امضا شد.

 

مهدی مقدم، معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و محمد حسین قمری، مدیرکل دفتر خدمات عمومی (مرکز اصناف و بازرگانان) وزارت صنعت، معدن و تجارت، این تفاهم نامه را امضا کردند.

 

با توجه به اهمیت فعالیت های فرهنگی به منظور ارتقای سطح همکاری ها و بهره گیری بهینه از توانمندی‌ها و ظرفیت های موجود و در راستای تحقق شعار سال مبنی بر مهار تورم و رشد تولید و اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جلب مشارک اقتصادی مردم در فعالیت‌های اقتصادی و تحکیم اقتصادی مساجد در سراسر کشور این تفاهم نامه به امضا رسید.

 

امضای این تفاهم نامه در راستای هم افزایی، همکاری و بهره ‏گیری از ظرفیت و امکانات متقابل به منظور شناسایی و استعدادیابی افراد توانمند در حوزه راه اندازی کسب و کارهای کوچک در قالب رویداد کارآفرینی، حمایت از توسعه آنها با توجه به کارکرد اقتصادی مسجد تراز اسلامی در حوزه اشتغال و کار آفرینی و همچنین تقویت نقش کانون های فرهنگی هنری در توسعه کسب و کارهای فرهنگی، انجام گرفت.