کانون های مساجد برای بقا نیازمند اعتبارات مناسب هستند

کانون های مساجد برای بقا نیازمند اعتبارات مناسب هستند

تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۲
حجت الاسلام ساداتی گفت: در زمینه فرهنگ کارها مغفول مانده و در بخش اعتبارات کانون مساجد ضعیف عمل کردیم و دشمن با همه توان از طریق رسانه ها وارد شده و برای کودکان ما هم برنامه دارد و ما از حداقل های امکانات محروم هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام ساداتی – مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ولمازو گلوگاه، در دیدار مدیران مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد شرق مازندران با شریعتی نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: رسالت مدیران در سطح شهرستان مهمو بزرگ است و مسئولیت خطیری برعهده دارند و دشمن با همه توان جنگ احزاب به راه انداخته و در صدد جنگ است.

 

وی افزود: در زمینه فرهنگ کارها مغفول مانده و ضعیف عمل کردیم و دشمن با همه توان از طریق رسانه ها وارد شده و برای کودکان ما هم برنامه دارد و ما از حداقل های امکانات محروم هستیم و دچار شبهه و تحریف شدیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ولمازو گلوگاه یادآور شد: ما وقف انقلاب و نظام هستیم و معتقدیم که با حداقل امکانات باید بجنگیم و مقاومت کنیم ؛ اما به کف جامعه توجه نمی شود.

 

وی خاطر نشان کرد: مشکلات در جامعه فراوان است و انتظار داریم نمایندگان مجلس بیش از همیشه به این امر توجه کرده و برای برون رفت از مشکلات فرهنگی تلاش شود.

 

حجت الاسلام ساداتی گفت: بودجه و امکانات نداریم و همیشه شرمنده و خجالت زده مردم هستیم که همواره گای کار هستند و باید توجه بیشتر به بخش اعتبارات فرهنگی انجام شود که دشمن با همه توان زیرساخت های فرهنگی را از بین برده است و باید تلاش کنیم تا با خوراک مناسب برای مقابله با برنامه های ضدفرهنگی دشمن وارد عمل شویم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ولمازو گلوگاه افزود: موبایل در کنار خدمات ارزنده ای که دارد ؛ آسیب رسان است و باید مراقب باشیم و می توان با تزریق اعتبارات مناسب در بخش فرهنگی از آسیب ها جلوگیری کرد تا فرزندان معتاد موبایل و اینترنت و برنامه های ضد فرهنگی دشمن نشوند.

پایان پیام/ 175