بیمه مدیران مسئول کانون های مساجد مغفول مانده است

بیمه مدیران مسئول کانون های مساجد مغفول مانده است

تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۲
محمدرضا شکری گفت: کانون های مساجد و بیمه مدیران مسئول کانون ها مغفول واقع شده است و این در حالیست که بدون هیچ چشم داشتی کار می کنند و امیدواریم مدیران مسئول کانون مساجد از بیمه برخوردار و انگیزه بیشتری برای ادامه کار فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، محمدرضا شکری- مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) روستای اطرب نکا، در دیدار مدیران مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد شرق مازندران با شریعتی نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برخی از مسئولان کم کاری کردند و دشمن با عزم بیشتری وارد شدند و امروز بسیاری از آسیب ها به دلیل همان کم کاری های مسئولان است.

 

وی افزود: انتظار داریم نمایندگان مجلس در این بخش به کانون مساجد توجه کنند و با توجه به اینکه در نکا 94 کانون فرهنگی و هنری فعال است؛ انتظار است که از فعالیت های کانون مساجد بازدید شود و دلگرمی باشند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) روستای اطرب نکا یادآور شد: در دوران کرونا کانون مساجد خوش درخشیدند و بدون اعتبارات و با محدودیت فراوان در این بخش وارد شدند تا بر این ویروس غلبه کنند و جان مردم را نجات دهند.

 

شکری گفت: لایحه ای که در سال 1400 با این عنوان که دبیر خانه کانون مساجد به عنوان نهاد قرار گیرد، مهم است و انتظار است که نمایندگان مجلس در این بخش وارد و از کانون مساجد حمایت کنند.

 

وی افزود: کانون های مساجد و بیمه مدیران مسئول کانون ها مغفول واقع شده است و این در حالیست که بدون هیچ چشم داشتی کار می کنند و امیدواریم مدیران مسئول کانون مساجد از بیمه برخوردار و انگیزه بیشتری برای ادامه کار فراهم شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) روستای اطرب نکا یادآور شد: کانون های مساجد نیازمند مساعدت مالی و معنوی هستند و امیدواریم  در این بخش امکانات و اعتباراتی که توسط نمایندگان مجلس استان های مختلف به کانون مساجد اختصاص یافته است؛ شامل حال ما هم شود.

پایان پیام/ 175