تخصیص اعتبار فرهنگی به کانون های مساجد مهمترین نیاز بچه های مسجد است

تخصیص اعتبار فرهنگی به کانون های مساجد مهمترین نیاز بچه های مسجد است

تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۲
حجت الاسلام نعمتی قرا گفت: تخصیص اعتبارات به کانون مساجد مهمترین نیاز بچه مسجدی هاست و با توجه به فعالیت های متنوع بچه مسجدی ها در عرصه های اجتماعی، هنری، قرآنی، فرهنگی و... باید اعتبارات مناسبی به این بخش تزریق شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام رجب نعمتی قرا - سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران، در جمع مدیران مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد شرق مازندران اظهار کرد: دولت سیزدهم با شعار مسجد و توان بچه مسجدی ها در عرصه های مختلف مشغول خدمت رسانی است و از وضعیت فعلی مطالبه داریم.

 

وی افزود: با همه مشکلات و بی اعتباری هایی که در چند سال گذشته گریبان گیر ما در کانون مساجد بوده است، در انتخابات شوراها و نمایندگان مجلس، خروجی ما در مساجد و کانون بسیار خوب بود و هر کسی از مسجد کاندیدا شد ، از فیلتر شورای نگهبان عبور کرد و بالاترین آرا را کسب کرد.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران یادآور شد: با دستان خالی در سرزمین علویان وارد کار شده و با همه نقص و کمبودها در کانون مساجد با قوت کار کرده و همچنان پر توان کار می کنیم.

 

وی افزود: مدیران مسئول و امامان جماعات کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران با سختی های فراوان در حال فعالیت هستند اما هیچ گاه کارها بر زمین نمانده است و متاسفانه در بودجه ها در مازندران به درجه مطلوب نرسیدیم.

 

به گفته حجت الاسلام نعمتی ، در برخی از شهرستان ها با کمک نمایندگان مجلس بودجه و اعتبارات خوبی برای کانون ها جذب شده است و انتطار داریم کانون های مساجد بیش از همیشه دیده شوند.

 

وی اظهار کرد: اعضای کانون مساجد نیروهای ارزشی و بی ادعا هستند که در صف خدمت رسانی قرار دارند و انتظار داریم در مجلس به داد کانون های مساجد برسند و اعضای کانون مساجد بیشتر از همیشه دیده شوند تا همچون همیشه در صف اول خدمت رسانی باشند.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران یادآور شد: مدیران مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد انتطار دارند که نیازهایشان دیده و برای برطرف کردن آن اقدام شود و با توجه به فعالیت های متنوع بچه مسجدی ها در عرصه های اجتماعی، هنری، قرآنی، فرهنگی و... بیاد اعتبارات مناسبی به این بخش تزریق شود.

پایان پیام/ 175