کانون های مساجد باید به عنوان سنگر محلات در مواجه با آسیب های اجتماعی عمل کنند

کانون های مساجد باید به عنوان سنگر محلات در مواجه با آسیب های اجتماعی عمل کنند

تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۲
حجت الاسلام صادقی فر گفت: برخی محلات مورد حمله شدید تهاجم فرهنگی هستند و باید کانون های فرهنگی هنری به عنوان سنگر برای کاهش آسیب های اجتماعی محلات در مساجد ایجاد شوند همچنین تقویت کانون های مساجد محلات آسیب باید بیشتر مورد توجه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام حسین صادقی فر- امام جماعت کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) کوی مهرگان نکا، در دیدار مدیران مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد شرق مازندران با شریعتی نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در بحث تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی باید با دغدغه مندی وارد کار شد و دغدغه این حوزه داشت.

 

وی افزود: برخی محلات مورد حمله شدید تهاجم فرهنگی هستند و باید بیشتر توجه شود و باید کانون های فرهنگی به عنوان سنگر را حفظ کنیم که دارای رویکرد و ساختار و زیرساخت هایی است.

 

امام جماعت کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) کوی مهرگان نکا یادآور شد: فرهنگ غرب برای اعمال فرهنگ غربی خود با همه توان وارد شده و با هدف گذاری و ارزش گذاری وارد کار شدند و ما در کانون مساجد باید بیشتر از همیشه کار کنیم.

 

حجت الاسلام صادقی فر گفت: باید زیرساخت های فرهنگی برای تمدن سازی را با قوت در دستور کار قرار دهیم و در بخش اختصاص اعتبارات به مساحد و کانون مساجد با تلاش بیشستری وارد عمل شد.

 

وی اظهار کرد: ظرفیت مردمی بسیار قوی است و باید از این پتانسیل استفاده کرد و باید در تبیین تمدن اسلامی و مسائل دینی و اسلامی و نشر آن دقت شود و باید کار زیرساختی انجام شود.

 

امام جماعت کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) کوی مهرگان نکا یادآور شد: توجه به کانون مساجد و مراکز فرهنگی و هنری مهم است و اعتبارات بسیار اندک است و با اعتبارات قطره چکانی نمی توان کارهای بزرگ انجام داد و باید با تزریق مناسب برای برون رفت از مشکلات گام برداشت.

پایان پیام/ 175