حضور رئيس ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور در اردوي مهارت افزايي فعالين فرهنگي

حضور رئیس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در اردوی مهارت افزایی فعالین فرهنگی

تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۲
در دومين روز از اردوي مقدماتي اولين دوره مهارت افزايي فعالين فرهنگي دوکوهه، حجت الاسلام والمسلمين کمال الدين خداداده، رئيس ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور ميهمان شرکت کنندگان در اردو بود و در مورد مشکلات و مسائل مربوط به کار فرهنگي در مسجد صحبت کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، دومین روز از اردوی مقدماتی اولین دوره مهارت افزایی فعالین فرهنگی دوکوهه که به مدت سه روز از 21 تا 23 تیرماه در مسجد ولی الله العظم (عج) در حال برگزاری است، با کلاس های متنوع و برنامه های مختلف برگزار شد.

کلاس روانشناسی شخصیت توسط حجت الاسلام حسنی و کلاس مبانی تشکیلات توسط حجت الاسلام عالمی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار شد.

همچنین عصر امروز حجت الاسلام والمسلمین کمال الدین خداداده، رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور میهمان شرکت کنندگان در اردو بود و در مورد مشکلات و مسائل مربوط به کار فرهنگی در مسجد صحبت کرد.

همچنین کارگاه مبانی تشکیلات نیز در نوبت عصر امروز برگزار شد. زیارت قبور شهدا در بهشت زهرا (س) نیز از جمله برنامه های اولین روز این اردو می باشد.


این اردو با حضور 130 نفر از خواهران فعال در حوزه تربیتی و فرهنگی و با هدف تربیت مربی و رشد فعالین فرهنگی در عرصه نوجوان ویژه دختران در حال برگزاری است.

در این اردوی سه روزه کلاس های آموزشی با موضوعات کادرسازی و تشکیلات، روانشناسی مخاطب و مهندسی فرهنگی در دو نوبت صبح و بعدازظهر با حضور اساتید مجرب در این حوزه برگزار می شود.

شرکت کنندگان در این اردوی سه روزه با مباحثی مانند مبانی تشکیلات، مخاطب شناسی و جذب، مهارت مساله یابی، اردوداری هدفمند، حلقه داری، اخلاق تشکیلاتی و عملیات های تربیتی در حوزه نوجوان آشنا خواهند شد.

اولین دوره مهارت افزایی فعالان فرهنگی دوکوهه با همکاری مرکز فعالیت های دینی شهرداری و به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد تهران در حال برگزاری است.

پایان پیام/