جذب ۱۵۰۰ نفر بچه مسجدی در طرح اوقات فراغت «مسجد کانون نشاط» توسط کانون‌های مساجد آبادان و خرمشهر

جذب ۱۵۰۰ نفر بچه مسجدی در طرح اوقات فراغت «مسجد کانون نشاط» توسط کانون‌های مساجد آبادان و خرمشهر

تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۲
قانعیان‌پور، از جذب ۱۵۰۰ نفر بچه‌ مسجدی در طرح اوقات فراغت «مسجد کانون نشاط» توسط کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آبادان و خرمشهر خبر داد و گفت: در تابستان امسال ۲۵ طرح اوقات فراغت توسط کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این دو شهرستان در حال برگزاری است.

حسین قانعیان‌پور، امروز (جمعه ۲۳ تیرماه) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان خوزستان، با اشاره به برگزاری طرح اوقات فراغت ویژه بچه مسجدی ها توسط کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آبادان و خرمشهر با عنوان مسجد کانون نشاط، اظهار کرد: با حمایت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند بیش از ۲۵ طرح اوقات فراغت در آبادان و خرمشهر حال برگزاری است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند، افزود: این طرح با ارائه بسته‌های فرهنگی هنری و همچنین برنامه‌های تابستانی به متظور غنی سازی اوقات فراغت بچه های مساجد با رویکرد مسجد کانون نشاط در راستای ایجاد نشاط و شادابی در جامعه برگزار شده است.

وی تصریح کرد: در این طرح برنامه‌هایی همچون رویداد رویش، جشنواره امید، مسابقه طراحی پوستر، جشنواره صعود، تربیت مربی و توانمند سازی اجرایی می‌گردد.

قانعیان‌پور، گفت: هر کدام از این عناوین یاد شده شامل شیوه نامه ایی هستند که به اطلاع مدیران کانون ها رسیده است و از جمله مزایای این طرح ها، می‌توان به بستر سازی، هویت سازی، انسجام بخشی و ارتقاء سطح کیفی و جایگاه کانون ها اشاره کرد.

وی از جذب ۱۵۰۰ نفر از بچه‌های مسجدی در این طرح خبر داد و بیان کرد: برای کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان‌های آبادان و خرمشهر که برگزار کننده این طرح هستند حمایت های به صورت مالی، تهیه بلیط های استخر و سینما در نظر گرفته‌ایم، ضمن اینکه برای سایر کانون ها نیز این مهم در نظر گرفته شده که در دست اجرا است.

پایان پیام/ 660