تجلیل از مدیر مسئول کانون زینبیه نکا به مناسبت هفته قلم

تجلیل از مدیر مسئول کانون زینبیه نکا به مناسبت هفته قلم

تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۲
روحی از تجلیل مدیر مسئول کانون زینبیه نکا به مناسبت هفته قلم خبر داد و گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته قلم از محمدعلی باقری، مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا و فعال در عرصه کتاب و فرهنگ تجلیل بعمل آمد.

مهدی روحی- رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: تاریخ کهن متمدن و فرهنگ ساز این سرزمین با قلم و نوشتن همراه است و آنانی که از فرهنگ ما می نو.یسند به راستی بزرگترین خدمت را به ما و آیندگان خواهند کرد.

 

وی افزود: هفته و روز قلم برای تجلیل از اصحاب و ارباب قلم تلنگری برای بزرگداشت نویسندگان است و تلاش داریم تا در این روز با گرامیداشت یاد و خاطره ی اهالی قلم و تجلیل از آثار آن ها، قدردان گوشه ای از زحمات طاقت فرسای آنان باشیم.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا با بیان اینکه مراسم تجلیل از مدیر مسئول کانون زینبیه نکا به مناسبت هفته قلم، با حضور رییس اداره آموزش و پرورش و جمعی از اساتید و کارشناسان برگزار شد؛ خاطر نشان کرد: تلاش شد تا در این مراسم بخشی از خدمات فعال فرهنگی در عرصه کتاب و قلم تجلیل شود.

 

روحی گفت: مدیر مسئول کانون زینبیه نکا به مناسبت هفته قلم ده کتاب و دهها مقاله و تحقیق در سطح داخل و خارج از کشور از تالیف شده و این نیروی ارزشی تاثیر فراوانی در عرصه قلم و نگارش داشته است.

 

وی یادآور شد: تلاش برای بزرگداشت اهالی فرهنگ و هنر و نیروهای ارزشی، تلاشی برای نگهداشت فرهنگ ایرانی و اسلامی است که باید همواره در جامعه جاری و ساری باشد.

 

پایان پیام/ 175