عنوان نائب قهرمانی جام شهدای ۱۵ خرداد به اعضای کانون امام علی(ع) نکا رسید

عنوان نائب قهرمانی جام شهدای ۱۵ خرداد به اعضای کانون امام علی(ع) نکا رسید

تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۲
افشارزاده گفت: اعضای کانونفرهنگی هنری امام علی(ع) نائب قهرمان استانی مسابقات فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) شدند.

مجتبی افشارزاده- مدیر مسئول کانون امام علی(ع) نکا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: توجه به نشاط و شادابی و سلامت یکی از برنامه های مهم ما در کانون مسجد است و در این راستا برنامه های مختلفی را در طول سال در دستور کار داریم.

وی افزود: توجه به برنامه های ورزشی از برنامه های مهم طول سال کانون امام علی(ع) نکاست و همین امر موجب شده تا در تعالی بخشی این حوزه اقدام شود.

 

مدیر مسئول کانون امام علی(ع) نکا یادآور شد: کمیته ورزش از ارکان ستاد کانون مساجد است و تلاش داریم تا از ظرفیت مهم فرهنگی و ورزشی برای تعالی کانون استفاده شود.

افشارزاده گفت: بچه مسجدی های کانون امام علی(ع) نائب قهرمان استانی جام شهدای 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام شدند و این بیانگر اهتمام بچه مسجدی ها به همه امور است و نشان دادند که در کنار فعالیت های فرهنگی و ارزشی از سلامت و ورزش غافل نیستند.

 

وی افزود: تشکیل کانون های مساجد تنها یک بستر توسعه خدمات فرهنگی و هنری نبوده بلکه این مراکز به لحاظ مدیریت مردمی و جایگاه و امکانات موجود قادر به ایجاد فرصت های زیادی برای دیگر رشته ها هم خواهد بود که امور ورزشی یکی از این امور است و باید با فضاسازی مناسب به توسعه و پیشرفت بیشتری دست یابیم.

 

پایان پیام/ 175