توجه به بصیرت افزایی اولویت کانون امام صادق(ع) چالوس در محرم

توجه به بصیرت افزایی اولویت کانون امام صادق(ع) چالوس در محرم

تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۲
حجت الاسلام کاظمی مازندرانی گفت: توجه به برنامه های فرهنگی و بصیرت افزایی و تولید محتوای دینی در ماه محرم با استفاده از ظرفیت سخنرانان در مساجد و برنامه های فرهنگی و هنری مساله مهمی است که نباید فراموش شود و در این کانون با قوت این مهم اجرایی می شود.

حجت الاسلام سید یحیی کاظمی مازندرانی- مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام صادق(ع) مسجد جامع چالوس، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران اظهار کرد: فرهنگ‌سازی در طول ایام عزاداری ماه محرم، برنامه و رسالت مهمی است که در این دوره برعهده داریم و استفاده از ظرفیت های مختلف می تواند در این بخش ما را به رشد و تعالی برساند.

 

 

وی افزود: توجه به برنامه های فرهنگی و بصیرت افزایی و محتوایی در ماه محرم با استفاده از ظرفیت سخنرانان در مساجد و برنامه های فرهنگی و هنری مساله مهمی است که نباید فراموش شود و در این کانون با قوت این مهم اجرایی می شود.

 

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام صادق(ع) مسجد جامع چالوس یادآور شد: مجالس دهه اول محرم با کلام حجت الاسلام سیدعلیرضا دانا استاد حوزه و دانشگاه از قم و با نوای کربلایی محمد شرفی و امیرحسین شریفی از سه شنبه 27 تیرماه به مدت 11 شب در کانون امام صادق(ع) مسجد جامع چالوس برگزار می شود.

 

 

حجت الاسلام کاظمی مازندرانی گفت: ویژه برنامه روز تاسوعای حسینی هم با قرائت زیارت عاشورا و صرف صبحانه نذری  و نوحه سرایی و سینه زنی همراه با سخنرانی و اقامه نماز برگزار خواهد شد.

 

 

وی افزود: اطعام طعام حسینی هم از برنامه های دیگر کانون فرهنگی هنری امام صادق(ع) مسجد جامع چالوس است که با همکاری مرکز حفظ و نشر آثار فرهنگی و تبلیغی مسجد جامع چالوس اجرایی می شود.

پایان پیام/ 175