همکاري ستاد کانون‌هاي مساجد با بنياد شهيد و امور ايثارگران درباره سرود/ توليد ۱۳ آلبوم با موضوع ايثار و شهادت

همکاری ستاد کانون‌های مساجد با بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره سرود/ تولید ۱۳ آلبوم با موضوع ایثار و شهادت

تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۲
مقدم از همکاري ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد با بنياد شهيد و امور ايثارگران در موضوع سرود خبر داد و گفت: با احتساب توليد حداقل چهار اثر در هر استان بيش از ۱۳۰ قطعه سرود توليد و در قالب ۱۳ آلبوم جمع‌آوري مي‌شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، مهدی مقدم» با اشاره به اتفاقات جدید حوزه سرود در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، اظهار کرد: در پی تفاهم و همکاری واحد سرود معاونت فرهنگی هنری ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با هماهنگی اداره ادبیات، شعر و موسیقی معاونت هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران ظرفیت سرود بچه های مسجد برای تولید آثار در حوزه ایثار و شهادت به کار گرفته می شود.

 

معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور ادامه داد: بنابر این تفاهم در هر استان حداقل چهار اثر سرود با موضوع ایثار و شهادت و مضامین مرتبط با شهدا تولید می شود.

 

مقدم با بیان اینکه دستورالعمل تولید این سرودها به همه استان ها ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: در صورت احصای ظرفیت همه استان ها بیش از ۱۳۰ قطعه سرود تولید و در قالب ۱۳ آلبوم جمع‌آوری می شود و در اختیار همه گروه های سرود کشور برای اجرا قرار می گیرد.

 

منبع: شبستان