بچه هاي مسجدي با رونق مجالس حسيني، جواب برخي سلبريتي ها را دادند

بچه های مسجدی با رونق مجالس حسینی، جواب برخی سلبریتی ها را دادند

تاریخ انتشار : ۲ مرداد ۱۴۰۲
ابوالقاسم پور با بيان اينکه ما با قرآن و اهل بيت (ع) در مساجد و هيئت ها آشنا شديم، گفت: بچه هاي مسجدي با رونق مجالس حسيني، جواب برخي سلبريتي ها که مردم را به نپوشيدن لباس مشکي تشويق کردند، دادند.

«بهنام ابوالقاسم پور» در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، که در دفتر کانون فرهنگی هنری مسجد جامع فیروزآبادی شهر ری انجام شد، با بیان اینکه ما با قرآن و اهل بیت (ع) در مساجد، هیئت ها و تکیه ها آشنا شدیم، اظهار کرد: ما در همین اماکن بزرگ شدیم و به هیچ وجه اعتقادات خود را کنار نمی گذاریم.

 

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال افزود: ما از اعتقادات خود به خاطر حرف چند سلبریتی که اعتقادات چندان قوی ندارند، دست برنمی داریم. قطعا این دسته از سلبریتی ها تحت برخی از فشارها و هیجانات و احساس ها، درباره محرم و لباس مشکی صحبتی در فضای مجازی مطرح کردند.

 

وی گفت: ما در زمین فوتبال هم که بازی می کردیم، نام حضرت علی (ع) و امام حسین (ع) به ما انرژی می داد. عشق و علاقه به اهل بیت (ع) در ذات ما وجود دارد. امسال بچه های مسجدی و هیئتی ها با رونق مجالس حسینی، جواب برخی از سلبریتی ها که مردم را به نپوشیدن لباس مشکی تشویق کردند، دادند.

 

ابوالقاسم پور اظهار کرد: طی چند سال اخیر که شبکه های اجتماعی در فضای مجازی گسترش پیدا کرده است، خیلی ها به دروغ مطالبی را عوض کردند که به نظر می رسد در ذهن و فکر برخی از سلبریتی های ما نیز اثر گذاشته است. البته به نظر من همین افراد نیز وقتی یاد خدا و یاد امام حسین (ع) می افتند و به گذشته خود فکر کنند، دیگر از این حرف ها نخواهند زد.