تأمين و تهيه اقلام مورد نياز کانون هاي مساجد بستر کارآمدي بهتر فعاليت ها است

تأمین و تهیه اقلام مورد نیاز کانون های مساجد بستر کارآمدی بهتر فعالیت ها است

تاریخ انتشار : ۳ مرداد ۱۴۰۲
حجت الاسلام شکري با اشاره به اهميت و ضرورت حمايت متوليان امر در رشد برنامه هاي فرهنگي گفت: تأمين و تهيه اقلام مورد نياز کانون هاي مساجد بستر کارآمدي بهتر فعاليت ها است.

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز، حجت الاسلام کاظم شکری طی نشست با فرماندار شهرستان چهارباغ که دوشنبه 2 مرداد انجام شد گفت: توجه به نیازهای مادی کانون های فرهنگی هنری مساجد ضروری است. 

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز با اشاره به اهميت و ضرورت حمايت متوليان امر در رشد برنامه هاي فرهنگي گفت: تأمين و تهيه اقلام مورد نياز کانون هاي مساجد بستر کارآمدي بهتر فعاليت ها است.

 

 

به گفته وی، دستاوردهای فرهنگی حاصل از عملکرد موثر کانون های فرهنگی هنری مساجد همواره قابل توجه است آنچنان که متولیان و مدیران خود را نسبت به حمایت از این قشر متعهد می دانند.

 

 

حجت الاسلام شکری توضیح داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد شهر چهارباغ با هدایت و همراهی امام جمعه و فرماندار از امکانات مالی به منظور رشد برنامه ها برخوردار می شوند و ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در این زمینه همراهی و پیگیری لازم را انجام می دهد.