ايستگاه هايي مملو از عشق به ارباب شهيدان در استان مرکزي

ایستگاه هایی مملو از عشق به ارباب شهیدان در استان مرکزی

تاریخ انتشار : ۳ مرداد ۱۴۰۲
نوجوانان عضو کانون هاي مساجد در استان مرکزي با کمترين امکانات به پذيرايي از رهگذران پرداخته اند.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان مرکزی:  همزمان با فرارسیدن ماه عزای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبداله الحسین علیه السلام، کودکان عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با برپایی ایستگاه صلواتی در جلوی درب مساجد، عشق و ارادت خود را به سید و سرورسالار شهیدان ابراز می کنند.

کودکان و نوجوانان با قلبی آکنده از عشق و علاقه به مظلومیت امام حسین (ع) در شهر خود با پذیرایی از عزاداران حسینی استقبال می کنند، یکی با سینی پر از استکان های چای جلوی ماشین ها، دود کردن اسپند، درست کردن شربت و توزیع آن بین عزاداران حسینی نشان می دهند که دنیا هنوز در مفهوم این بیت مانده است که : «این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست».

عزاداری برای اباعبدالله الحسین کوچک و بزرگ نمی شناسد و هر کس به طریقی در این راه قدم بر می دارد. این روزها در خیابان های شهرها کودکان با کمترین امکانات به پذیرایی از رهگذران می پردازند و عشق و ارادت خود را به سرور و سالار شهیدان ثابت می کنند.

عشق و علاقه امام حسین (ع) چیزی است که نسل به نسل با شیر مادران به فرزندان به ارث می‌رسد و هیچ نیرویی توانایی مقابله و موجهه با این عشق و علاقه را ندارد.