انعقاد تفاهم نامه همکاري ميان کانون پرورش فکري و ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد همدان

انعقاد تفاهم نامه همکاری میان کانون پرورش فکری و ستاد هماهنگی کانون های مساجد همدان

تاریخ انتشار : ۳ مرداد ۱۴۰۲
تفاهم‌نامه همکاري مشترک ميان کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان و ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان همدان با هدف غني سازي اوقات فراغت کانون هاي مساجد انعقاد شد.

حجت الاسلام علی عزیزی، در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان گفت: بهره مندی اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد از امکانات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با تخفیف مناسب و ویژه، اعزام مربی به کانون های فرهنگی و هنری مساجد جهت اجرای برنامه های فرهنگی وهنری بویژه در مناطق محروم  از برخی مباحث مطرح شده در جلسه عقد تفاهم نامه بود.

 

 مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان افزود: برگزاری برنامه های ویژه کودکان و نوجوانان در کانون های فرهنگی و هنری مساجد، مشارکت در توانمند سازی کانون های فرهنگی و هنری مساجد روستایی(حضور قصه گویان وهنرمندان و مربیان کانون پرورش فکری در روستا ها)، مشارکت در برگزاری اردوهای علمی ،آموزشی و هنری کانون های فرهنگی و هنری مساجد در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از جمله تعهدات اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان است

 

وی با بیان اینکه با هم افزایی ظرفیت‌های موجود، امکان ارائه خدمات بیشتر در حوزه‌های فرهنگی و هنری برای کودکان و نوجوانان مناطق مختلف استان فراهم  می شود ، افزود: بهره‌مندی از ظرفیت هنر در ابعاد مختلف آن و شیوه های نوین و خلاقانه کار فرهنگی قطعا منجر به نتایج مثبت در تحقق اهداف دو مجموعه خواهد بود.

 

حجت الاسلام عزیزی بیان کرد: هدف از انعقاد  تفاهم‌نامه‌ها ی مختلف با ادارات استان، افزایش تعاملات، بهره‌مندی کانون‌های مساجد از ظرفیت این ادارات به ویژه در مناطق محروم و حاشیه، برگزاری برنامه‌های مشترک و ... است.