مدير ستاد کانون هاي مساجد استان قزوين با مديرکل آموزش و پرورش استان ديدار کرد

مدیر ستاد کانون های مساجد استان قزوین با مدیرکل آموزش و پرورش استان دیدار کرد

تاریخ انتشار : ۳ مرداد ۱۴۰۲
مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قزوين با مديرکل آموزش و پرورش استان قزوين براي افزايش تعاملات و همکاري ها در حوزه برنامه هاي اوقات فراغت ديدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، محمدحسین باغبانها مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین با نقی سیاهکلی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین برای افزایش تعاملات و همکاری ها در حوزه برنامه های اوقات فراغت و به منظور تقویت ارتباط مسجد و مدرسه دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این دیدار بیان کرد: ارتباط و تعامل بین مجموعه کانون های مساجد و آموزش و پرورش باید یک ارتباط دوسویه باشد تا بتوان از ظرفیت های موجود در هر 2 بخش به خوبی استفاده کرد.

نقی سیاهکالی مرادی افزود: ارتباط بین کانون های مساجد و مدارس باید در طول سال وجود داشته باشد که برای این منظور می توانیم هماهنگی هایی را با مدیران مدارس داشته تا با حضور شما، کانون های مساجد و فعالیت های آن به دانش آموزان معرفی شود و ارتباط این قشر با مساجد افزایش یابد.

وی عنوان کرد: همچنین در بحث نیروی انسانی هم می تواند این تعامل بین آموزش و پرورش و کانون های مساجد وجود داشته باشد تا بتوانیم در این بخش هم از ظرفیت های یکدیگر استفاده کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین یادآور شد: ان شاالله بتوانیم تعاملات خوبی را با مجموعه کانون های مساجد داشته باشیم و در قالب یک تفاهم نامه، این همکاری ها را افزایش دهیم.