استفاده از ظرفيت کانون هاي فرهنگي هنري در برنامه هاي اوقات فراغت مساجد

استفاده از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری در برنامه های اوقات فراغت مساجد

تاریخ انتشار : ۳ مرداد ۱۴۰۲
زاکاني درباره ميزان استفاده از ظرفيت کانون هاي فرهنگي هنري در برنامه هاي تابستانه شهرداري تهران در سطح مساجد، گفت: موضوع غني سازي اوقات فراغت صرفا به شهرداري تهران محدود نيست و موضوع همه دستگاه ها و نهادها هست؛ بنابراين از ظرفيت همه نهادهاي مسجدي استفاده کرديم.

«علیرضا زاکانی» در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، با بیان اینکه فعالیت های شهرداری تهران در موضوعات مختلف با محوریت مساجد انجام می شود، گفت: شهرداران مناطق و نواحی مختلف تهران این رویکرد را با جدیت کامل دنبال می کنند.

 

شهردار تهران درباره استفاده از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری در برنامه های مسجد محور شهرداری تهران، گفت: امسال 353 مسجد با همراهی دو مدرسه پیرامون هر مسجد، (در مجموع 706 مدرسه) را هدف گزاری کردیم.

 

وی اظهار کرد: ما در این هدف گزاری از طریق همه ظرفیت های موجود در دو حوزه مسجد و مدرسه، به دنبال تقویت اموراتی هستیم که موجب رشد فضائل در محلات و ایجاد شرایط پر نشاط و پر رونق در جامعه می شوند.

 

زاکانی درباره میزان استفاده از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در برنامه های تابستانه شهرداری تهران در سطح مساجد، گفت: موضوع غنی سازی اوقات فراغت صرفا به شهرداری تهران محدود نیست و موضوع همه دستگاه ها و نهادها هست؛ بنابراین از ظرفیت همه نهادهای مسجدی استفاده کردیم و همه دست به دست هم دادیم.