موکب سه شنبه های مهدوی جیرفت رنگ و بوی محرم گرفت

موکب سه شنبه های مهدوی جیرفت رنگ و بوی محرم گرفت

تاریخ انتشار : ۴ مرداد ۱۴۰۲
رقیه نسب امیری گفت: این هفته هم به دلیل همزمانی سه شنبه های مهدوی با ایام محرم، موکب بچه مسجدی های گروه سه شنبه های مهدوی در میدان شهید حاج قاسم سلیمانی برپا شد.

رقیه نسب امیری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: در بین دل مشغولی ها و روزمرگی های دنیای امروزی نیمه هر هفته به اتفاق چند نفر از دختران نوجوان و بانوان جوان مهدی یاور دور هم جمع می شویم و با انجام فعالیت های فرهنگی و اجتماعی سعی می کنیم تا فرهنگ انتظار را در جامعه ترویج دهیم.
مسئول گروه سه شنبه های مهدوی جیرفت با بیان اینکه هر کسی با انجام یک فعالیت معنوی ارادت خود را به امام زمانش نشان می دهد، ابراز کرد: به همین منظور سه شنبه هر هفته نذر سلامتی امام زمان (عج) و ظهور حضرت در بین مردم نذری تقسیم می شود.
وی خاطرنشان کرد: سه شنبه های مهدوی فرصتی است تا به یاد امام زمان (عج) از خواب غفلت بیدار شویم و رفتار و کردار خودمان را به سیره مهدوی نزدیک تر کنیم.
نسب امیری بیان کرد: بخشی از فعالیت های ما در سه شنبه های مهدوی شامل برگزاری نشست های مهدوی همراه با قرائت دعای فرج است و بخش دیگر نیز شامل برپایی موکب خدمت رسانی در ایام خاص همچون شهادت و ولادت ائمه اطهار (ع) است.
مسئول گروه سه شنبه های مهدوی جیرفت اظهار کرد: این هفته هم به دلیل همزمانی سه شنبه های مهدوی با ایام محرم، موکب بچه مسجدی های گروه سه شنبه های مهدوی در میدان شهید حاج قاسم سلیمانی برپا شد.
وی عنوان کرد: در این موکب با توزیع سربند یا ابوالفضل (ع)، گیره روسری، پک بازی دخترونه و پسرونه، سجاده و مهر نماز و رزق معنوی شامل جمله ای زیبا درباره کربلا پذیرای عزاداران حسینی و دلدادگان امام زمان (عج) بودیم.
نسب امیری با بیان اینکه هدف ما ترویج فرهنگ انتظار و مهدویت در جامعه است، تصریح کرد: ما در این موکب با اهدای این هدایا از کوچک و بزرگ، پیر و جوان می خواهیم برای سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) دعا کنند.
مسئول گروه سه شنبه های مهدوی جیرفت گفت: امیدواریم با عنایت آن حضرت با برگزاری طرح سه شنبه های مهدوی بتوانیم نمکی از طعم زندگی مهدوی را به جامعه بچشانیم.

پایان پیام/ 586