طبخ و توزيع غذاي گرم بين نيازمندان شهرستان پلدختر

طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان شهرستان پلدختر

تاریخ انتشار : ۷ مرداد ۱۴۰۲
کاظمي با اشاره به برپايي مراسم عزاداري حسيني در مساجد پلدختر، افزود: طبخ و توزيع غذاي گرم از ديگر برنامه هاي شاخص کانون هاي اين شهرستان در طول دهه نخست محرم توسط کانون هاي مساجد شهرستان پلدختر بوده است.

حجت الاسلام مسلم کاظمی در گفت و گو با با روابط عمومی ستاد هماهمنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان لرستان، اظهار داشت: محافل عزاداری حسینی از شب نخست محرم درمسجد صاحب الزمان (عج) شهرستان پلدختر با مشارکت فعالان مسجد آغاز شده و تا شام غریبان ادامه دارد.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) شهرستان پلدختر افزود: برنامه های عزاداری هرشب بعد از نماز مغرب و عشاء با قرائت زیارت پرفیض عاشورا آغاز می شود.

 

وی همچنین با اشاره به راه اندازی موکب خدمت رسانی، افزود: طبخ و توزیع غذا بین نیازمندان از دیگر برنامه های این کانون فرهنگی هنری مسجد است.

 

حجت الاسلام کاظمی ادامه داد: برگزاری جلسات سخنرانی با رویکرد آگاهی بخشی و بصیرت افزایی از دیگر فعالیت های این کانون فرهنگی هنری مسجد درطول دهه نخست محرم است.

 

وی افزود: روضه خوانی، سخنرانی با محوریت امام جماعت مسجد و مداحی و سینه زنی از دیگر فعالیت های این کانون فرهنگی هنری مسجد است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) شهرستان پلدختر اظهار کرد: حمایت از نیازمندان و توزیع مواد غذای و غذای گرم در بین این قشر از دیگر برنامه های این کانون فرهنگی هنری مسجد در طول ماه های محرم و صفر است.