ايام ماه محرم و صفر فرصت موثري براي خودسازي و رشد فعاليت هاي مسجد است

ایام ماه محرم و صفر فرصت موثری برای خودسازی و رشد فعالیت های مسجد است

تاریخ انتشار : ۷ مرداد ۱۴۰۲
حجت الاسلام شکري با اشاره به اهميت بهره وري مناسب از ايام اوقات فراغت و همزماني آن با ايام ماه محرم و صفر گفت: ايام ماه محرم و صفر فرصت موثري براي خودسازي و رشد فعاليت هاي مسجد است.

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز، حجت الاسلام کاظم شکری طی نشست اداری هفتگی که شنبه 7 مرداد در ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز برپا شد گفت: هم اندیشی و هم افزایی به منظور رشد برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد با مشارکت و حس مسئولیت جدی کارشناسان ستاد محقق می شود.

 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: باندگی و رشد کانون های فرهنگی هنری مساجد در گرو سعی و تلاش همه جانبه همچنین رشد روحیه کار مسجدی است.

 

به گفته وی، اثرگذاری کار مسجدی منوط به حفظ روحیه خدمت گذاری با اخلاص در مسیر قرب و رضای الهی است سرفصلی که با درک اهمیت آن می توان انتظار رشد و تقویت برنامه های فرهنگی هنری را در نظر داشت.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: هر یک از کارشناسان ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد با ارتباط موثر با مدیران و فعالان کانون ها همچنین با حفظ روحیه مسجدی در مسیر احیاء کارکردهای مسجدی فعالیت دارند.