برگزاری کارگاه‌های عفاف و حجاب و محافل روزانه انس با قرآن در محرم حسینی

برگزاری کارگاه‌های عفاف و حجاب و محافل روزانه انس با قرآن در محرم حسینی

تاریخ انتشار : ۷ مرداد ۱۴۰۲
کانون فرهنگی هنری «ضحی» همزمان با ایام عزاداری سید و سالار شهیدان(ع) کارگاه‌های عفاف و حجاب و محافل روزانه انس با قرآن را برای بچه‌های روستای چرداول برگزار می‌کند.

«سمیه شهبازی» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، با اشاره به فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری «ضحی» روستای چرداول، اظهار کرد: با وجودی که جمعیت روستای ما اندک است اما تلاش کردیم با محوریت مسجد، ویژه‌برنامه‌هایی را به فراخور ایام و مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی تدارک ببینیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری «ضحی» روستای چرداول افزود: با توجه به تلاقی ماه محرم و ایام تعطیلات تابستانی مدارس، رویکرد ما برنامه‌ریزی دوره‌های کارگاهی با محور تبیین مباحث و معارف دینی بود که از جمله آنها می‌توان به برگزاری کارگاه‌های عفاف و حجاب برای بانوان اشاره کرد.

 

 

وی ادامه داد: استقبال از این کارگاه‌ها با توجه به ارائه موضوعات تازه، رویکرد تحلیلی و همچنین امکان پرسش و پاسخ به نسبت جمعیت روستا رضایت بخش است و امیدواریم بتوانیم این کارگاه‌ها را با موضوعات دیگر و مبتلابه جامعه برگزار کنیم.

 

 

شهبازی گفت: در حال حاضر با توجه به اینکه در ایام محرم حسینی هستیم، برگزاری محفل انس با قرآن کریم و همچنین قرائت روزانه زیارت عاشورا و ذکر مصیبت امام حسین (ع) و خاندان مطهرش آن حضرت در اولویت برنامه های کانون قرار دارد.

 

پایان پیام/ 248