از برگزاري مسابقه نقاشي محرم تا توزيع بسته هاي معيشتي با همت کانون بعثت تويسرکان

از برگزاری مسابقه نقاشی محرم تا توزیع بسته های معیشتی با همت کانون بعثت تویسرکان

تاریخ انتشار : ۸ مرداد ۱۴۰۲
خدابخشيان گفت: همزمان با ماه محرم و در عاشوراي حسيني مسابقه نقاشي ويژه محرم با هدف ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در کانون فرهنگي هنري بعثت شهرستان تويسرکان برگزار شد.

فاطمه خدابخشیان در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان همدان گفت: همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی مسابقه نقاشی محرم  ویژه اعضای کانون با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بعثت در مسجد النبی (ص) شهرستان تویسرکان افزود: برپایی ایستگاه صلواتی، برگزاری مراسم عزاداری  همراه با سخنرانی و توزیع بسته های حمایتی بین نیازمندان از برخی برنامه های ماه محرم در کانون بعثت تویسرکان است.

 

وی به توزیع 35 بسته حمایتی به ارزش 40 میلیون تومان در بین خانواده های نیازمند منطقه  در دهه اول محرم خبر داد و اظهار داشت: توزیع بسته های معیشتی با همت خیران، هیات امنای مسجد و اعضای کانون در چندین مرحله انجام شده است.

 

خدابخشیان ادامه داد: تمام سعی دشمنان بر این است تا جوانان را از باورهای دینی و معنویت دور کنند و ارزش های دینی و اسلامی را در بین نسل جوان کمرنگ کنند  که ماه محرم فرصت بسیار خوبی برای ترویج فرهنگ عاشورا است.