برپايي نمايشگاه قرآن و عترت ويژه کودکان و نوجوانان در روستاي کردر رضوي

برپایی نمایشگاه قرآن و عترت ویژه کودکان و نوجوانان در روستای کردر رضوی

تاریخ انتشار : ۸ مرداد ۱۴۰۲
زاکري، از برپايي نمايشگاه قرآن و عترت ويژه رده سني کودک و نوجوان به همت کانون فرهنگي هنري امام المنتظر(عج) در روستاي کردر رضوي شهرستان ميناب خبرداد.

ابراهیم زاکری در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان اظهار کرد: نمایشگاه قرآن و عترت ویژه کودکان در شش محور «بازی های مفهومی»، «مسابقات معارفی»، «هنر و خلاقیت»، قصه و نمایش خلاق»، «رسانه و دیجیتال» و «واقعیت افزوده» در حال برگزاری است.

 

وی با بیان اینکه این نمایشگاه زیر نظر حجت الاسلام سعید فرخ وند مدیر شرکت دانش بنیان دین و هنر و مدرس تربیت مربی کودکان و نوجوانان برپا شده است، افزود: نمایشگاه قرآن و عترت از یکم تا 17 مردادماه جاری در روستای کردر رضوی دایر است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام المنتظر(عج) روستای کردر رضوی بخش بندزرک شهرستان میناب ادامه داد: برپایی کارگاه آموزش هنر تصویر سازی ویژه دختران روستای کردر رضوی یکی دیگر از برنامه های کانون است.

 

 

زاکری گفت: مبانی هنرهای تجسمی، آموزش کاراکترسازی انسان و حیوانات و آموزش تکنیک های رنگ آمیزی ازجمله موضوعاتی است که در این کارگاه که از یکم مردادماه آغاز شده و تا 17 مرداد ادامه دارد به آن پرداخته می شود.

 

وی با اشاره به اینکه این کارگاه آموزشی نیز زیر نظر حجت الاسلام سعید فرخ وند اداره می شود، افزود: دهیاری، شورای اسلامی، هیات مذهبی امام رضا(ع)، ناحیه بسیج میناب، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان، مرکز آفرینش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی قم و شرکت خلاق دین، هنر و رسانه پویا در برگزاری این دو برنامه با کانون فرهنگی هنری امام المنتظر(عج) همکاری می کنند.