برگزاري کلاس هاي مختلف آموزشي متناسب با ذائقه نسل جوان در کانون شهيدان فتحي

برگزاری کلاس های مختلف آموزشی متناسب با ذائقه نسل جوان در کانون شهیدان فتحی

تاریخ انتشار : ۸ مرداد ۱۴۰۲
کريم پور با بيان اينکه کلاس هاي مختلف آموزشي متناسب با ذائقه نسل جوان در کانون شهيدان فتحي برگزار مي شود، گفت: تربيت نسل جوان قرآني بر اساس آموزه هاي ديني از اهداف کانون است.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان همدان، حجت الاسلام علی عزیزی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان به همراه کارشناسان ستاد از کانون شهیدان فتحی بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت ها و برنامه های کانون قرار گرفتند.

 

در این نشست محمد صادق کریم پور گفت: مسئولیت دادن به نسل جوان علاوه بر اینکه منجر به فعالیت و حضور آنها در مسجد می‌شود، از سوی دیگر زمینه را برای جامعه‌پذیری و ارتباط با جامعه فراهم می‌کند؛ ما با همین نگرش در کانون  شهیدان  فتحی موفق به جذب نسل جوان شده ایم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهیدان فتحی افزود: کانون شهیدان فتحی دارای 9 جلسه قرآنی فعال در طی سال است و  پایه های مختلف دانش آموزان در این جلسات حضور دارند و همچنین کلاس های اخلاق و احکام متناسب با نیازهای اعضای کانون  آموزش داده می شود.

 

وی ادامه داد: در راستای ترویج فرهنگ نورانی قرآن در بین نسل جوان کلاس های قرآنی کانون در مسجد مسلم بن عقیل همراه با تفسیر در طی سال برگزار می شود.

 

وی در ادامه با بیان اینکه کانون  9 دفتر اجرایی فعال دارد، اظهار داشت: هر کدام  از دفترها یک وظیفه را برعهده دارند به عنوان مثال دفتر سمعی و بصری کانون مسئول تدوین کلیپ و فیلم فعالیت های اجرای، دفتر اردوی، دفتر ورزشی  و غیره است.

 

کریم پور با بیان اینکه کانون همچنین 200 خانواده محروم را شناسایی و تحت حمایت قرار دارد، اظهار داشت: توزیع بسته های معیشتی در طی سال، بن خرید کالا،  لوازم خانگی ، تهیه جهیزیه ، کمک های دارویی و درمانی به افراد نیازمند، کمک به رهن و اجاره افراد از دیگر اقدامات کانون است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهیدان فتحی گفت: برگزاری مراسم های مذهبی، اعیاد از جمله  ماه رمضان و محرم، برگزاری کلاس آموزش احکام و قرآن، سرکشی از خانواده شهدا، تجلیل از اعضای کانون، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، محفل انس با قرآن ، برگزاری جشن انقلاب و همچنین شرکت در اردوهای جهادی از مهمترین برنامه های کانون است.