مسابقه تصویری «یاران حسین» ویژه برنامه کانون «دوستان آسمانی» در ایام محرم

مسابقه تصویری «یاران حسین» ویژه برنامه کانون «دوستان آسمانی» در ایام محرم

تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
گواهیان گفت: مسابقه تصویری «یاران حسین» ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» در ایام محرم به اجرا در آمده است.

مسعود گواهیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس،گفت: کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم در قالب ویژه برنامه های مختلف و متنوع در ماه محرم میزبان بچه های مسجد بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری دوستان آسمانی افزود: مسابقه «یاران حسین» نیز از جمله برنامه هایی است با هدف معرفی اصحاب و یاران سیدالشهدا(ع) در حادثه کربلا به همت بچه های مسجد به اجرا در آمده است.

 

وی به شیوه برگزاری این مسابقه اشاره کرد و اظهار داشت: در ویدیویی که توسط بچه های مسجد تهیه شده، قسمتی از زندگی یک صحابه امام حسین(ع) بازگو و از مخاطبان خواسته شده با ارسال نام این صحابه، در مسابقه «یاران حسین» شرکت کنند.

 

گواهیان عنوان کرد: مخاطبان به مدت 24 ساعت فرصت دارند تا با ارسال گزینه صحیح از میان گزینه های مطرح شده در ویدیو، در این مسابقه شرکت کنند.

 

وی اضافه کرد: تا کنون 10 قسمت از این مسابقه به اجرا در آمده و هر روز به قید قرعه به 2 نفر از افرادی که پاسخ صحیح ارسال کرده اند جوایزی تعلق گرفته است.

پایان پیام/ 691