گردهمايي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد فعال در کنگره عظيم اربعين حسيني برگزار مي شود

گردهمایی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فعال در کنگره عظیم اربعین حسینی برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
گردهمايي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد فعال در کنگره عظيم اربعين حسيني، 15 مرداد در سالن گلزار شهداي بهشت زهرا(س) تهران برگزار مي شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، گردهمایی کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد فعال در کنگره عظیم اربعین حسینی، روز یکشنبه 15 مردادماه از ساعت 7 صبح تا 19 در سالن گلزار شهدای بهشت زهرا(س) تهران و با حضور موکب داران منتخب کانون های فرهنگی وهنری مساجد برگزار می شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و حجت الاسلام والمسلمین کمال الدین خداداده، رئیس ستاد هماهنگی کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور در این مراسم سخنرانی می کنند.

 

یادآور می شود، کانون های فرهنگی هنری مساجد به اعتبار جایگاه مردمی که دارند در ایام اربعین حسینی در کشورهای عراق و ایران، در خدمت زائران حضرت سیدالشهدا (ع) بوده و در کنار سایر جریانات خودجوش مردمی، در تلاش هستند خدمتگزاری شایسته ای را به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام داشته باشند.

 

محل فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در مسیرهای مختلف پیاده روی اربعین حسینی در کشورهای عراق و ایران است. بر این اساس، در داخل کشور در مرزهای شرقی و غربی و برخی از استان هایی که محل تردد زائران هستند؛ و در کشور عراق، در شهرهای مذهبی نجف، کربلا، سامرا و کاظمین، و سایر مسیرهای پیاده روی اربعین حسینی، است.