همايش ۴۵ سال مبارزه با اسلام آمريکايي در خراسان جنوبي برگزار مي‌شود

همایش ۴۵ سال مبارزه با اسلام آمریکایی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
حجت الاسلام محقي از برگزاري همايش «۴۵ سال مبارزه با اسلام آمريکايي» به مناسبت ۱۳ آبان ماه در استان خراسان جنوبي خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان جنوبی، حجت الاسلان علی محقی سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی در جلسه برنامه‌ریزی هفته فرهنگی استان اظهار کرد: در سال جاری اجرای طرح کسب و کار در جوار مساجد به منظور اشتغال و آموزش و کار آفرینی در دستور کار است.

وی از اجرای طرح پیوند مسجد، مدرسه و منزل در مساجد همجوار با مدارس در سطح استان خبر داد و گفت: این طرح  سال گذشته نیز با همکاری آموزش و پرورش در بیرجند اجرا شد که مورد استقبال گرفت.

حجت الاسلام محقی با اشاره به حمایت از گروه های سرود و نمایش کانون های مساجد، ادامه داد: طرح نشاط خانواده به منظور ارتقاء سبک زندگی اسلامی ایرانی و تقویت باورهای دینی در خانواده، تقویت شبکه فعال و اثرگذار کانون‌های مساجد همراه با کارآمدسازی کانون‌ها از دیگر برنامه در سال جاری است.

سرپرست ستاد کانون‌های مساجد خراسان جنوبی افزود: همچنین دوره آموزش و توانمندسازی نوجوانان و جوانان در حوزه تولید نماهنگ و سرود و کلیپ و ... با موضوعات فرهنگی، انقلابی، دینی و مناسبت‌های مذهبی و ملی به منظور انتشار در فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه پیوند بین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان با موسسات فرهنگی جهان اسلام در دستور کار است، تأکید کرد: همایش ابناء الخمینی (فرزندان خمینی ) همزمان با هفته دفاع مقدس در استان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام محقی از برگزاری همایش «۴۵ سال مبارزه با اسلام آمریکایی» به مناسبت ۱۳ آبان ماه در استان خراسان جنوبی خبر داد و گفت: تجلیل از رزمندگان بدون مرز، همایش تبیینی بصیرتی شهید القدس ۲ با دعوت از سخنرانان جبهه مقاومت و اجرای طرح های قرآنی ترنم وحی با محوریت آموزش های قرآنی همراه با داستان های قرآنی و تولید نمایشنامه‌های قرآنی و برگزاری جشنواره فجرانه ۲ با هدف تقویت گروه‌های سرود و نمایشنامه و هنرهای تجسمی و تولید کلیپ های تبیینی از ارزشهای معنوی و دستاوردهای انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های پیشنهادی سال ۱۴۰۲ در حوزه فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی است.