بازديد مديرکل ارشاد خراسان شمالي از ستاد کانون هاي مساجد خراسان شمالي

بازدید مدیرکل ارشاد خراسان شمالی از ستاد کانون های مساجد خراسان شمالی

تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان شمالي با حضور در محل ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد اين استان، ضمن نشست صميمانه با مدير و کارکنان اين ستاد، از بخش هاي مختلف آن بازديد و به همکاران خداقوت گفت.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان شمالی؛ دکتر«تقی صادقی»، مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، با حضور در محل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان و حوزه های مختلف آن، علاوه بر نشست با حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن»، مدیر این ستاد، گفتگوی صمیمانه ای نیز با کارشناسان حوزه های مختلف آن داشت و در جریان برنامه های پیش رو ویژه کانون ها قرار گرفت.

 

وی ابتدا در محل روابط عمومی  و نیز خبرگزاری شبستان حضور یافت و ضمن عنوان  نکاتی فرهنگی به کارکنان این بخش ها خدا قوت گفت.

 دکتر صادقی، سپس از حوزه ساماندهی و شبکه سازی  و نیز اداری و پشتیبانی نیز بازدید کرد و با کارشناس مسئولان این دو حوزه گفتگو کرد.

 

وی همچنین در بخش  فرهنگی و هنری این ستاد نیز حاضر شدو ضمن بازدید و اطلاع از برنامه های پیش  رو ویژه کانون ها، در نشستی صمیمانه خاطراتی از  روزهای هشت سال دفاع مقدس به عنوان یک رزمنده در جزیره مجنون نقل کرد و ایمان و شناخت دقیق نسبت به درست بودن کار را لازمه درست اجراشدن برنامه های فرهنگی عنوان کرد.

دکتر صادقی افزود: برای نمونه آن شرایط سخت و گرمای تحمل ناپذیر، با ایمانی که رزمندگان به درستی راه داشتند، سهل و هموار میشد که امروز در جنگ فرهنگی هم این خصیصه می بایست تقویت شود، صبورانه پیش رفت.

 

پایان/