کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون جهاد تبیین دین و محرم شوند

کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون جهاد تبیین دین و محرم شوند

تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
حجت الاسلام باقری گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون جهاد تبیین دین و محرم شوند و به وظیفه انقلابی گری خود عمل کنند.

حجت الاسلام یوسفعلی باقری – امام جماعت کانون زینبیه نکا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: قیام امام حسین(ع) برای احیای دین جدش بود و دین مداری در اولویت برنامه های این امام بود و نباید در محرم این مساله نادیده گرفته شود.

 

وی افزود: بارها و بارها محرم به عنوان فرصت مناسبی برای انسجام اجتماعی، همدلی و اتحاد عنوان شد و اکنون با دسیسه های مختلف دشمنان باید در این بخش تلاش بیشتری انجام شود و بدانیم که محرم فرصتی مناسب برای جهاد تبیین و دین مداری در جامعه است و باید در کانون مساجد به عنوان پایگاه فرهنگی این مساله با جدیت دنبال شود.

 

امام جماعت کانون زینبیه نکا با بیان اینکه کانون مساجد برنامه‌های فرهنگی را با هدف تقویت جریان مردمی برگزار می‌کند؛ یادآور شد: باید در کنار همه برنامه های ارزشی توجه به دین و جهاد تبیین یکی از اولویت های مهم ما شود تا پیام امام حسین(ع) بیشتر از همیشه به گوش جهانیان برسد.

 

حجت الاسلام باقری گفت: کانون های فرهنگی مساجد کانون جهاد تبیین دین و محرم شوند و به وظیفه انقلابی گری خود عمل کنند.

 

وی یادآور شد: همه ما در قبال دین مسئول هستیم و باید رد کانون مساجد با ایجاد برنامه های متنوع و جذاب برای جذب جوانان به مساجد و دین و ارزش ها تلاش شود و در این بخش از همه ظرفیت های دولتی و خصوصی و افراد با نفوذ استفاده شود.

پایان پیام/ 175