توزيع يک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قرباني به همت کانون‌هاي مساجد استان مرکزي

توزیع یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قربانی به همت کانون‌های مساجد استان مرکزی

تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
انقاني گفت: يک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قرباني به همت کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان مرکزي بين 60 مسجد در سطح شهر اراک به مناسبت ماه محرم توزيع مي شود.

مرتضی انقانی در گفت‌وگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، گفت: این تعداد بسته گوشت به مناسبت ماه محرم با کمک خیرین از طریق برنامه سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (س) بین نیازمندان شهرستان اراک به همت 60 نفر از مدیران کانون های مساجد توزیع می شود.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی تصریح کرد: هدف از توزیع نذر قربانی برای ایتام و اطعام نیازمندان و خانواده‌های بی سرپرست و بد سرپرست اجرای طرح نذر و اهدای قربانی بوده است.

وی با بیان اینکه این طرح در استان مرکزی در چند مرحله انجام شد و در هر مرحله در شهرستان های مختلف گوشت قربانی توزیع شد، اضافه کرد: امید است با همدلی و همراهی خیرین و نیکوکاران بتوانیم باز هم در این راستا گام برداشته و تعداد بیشتری قربانی تهیه و در بین نیازمندان توزیع کنیم.

به گفته انقانی؛ حمایت از خانواده‌های نیازمند، ترویج فرهنگ انفاق، توسعه و مشارکت حداکثری خیرین به ویژه اهالی مساجد و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از طریق جمع آوری و توزیع نذر قربانی جهت ایتام و اطعام نیازمندان از اهداف اجرای طرح نذر و اهدای قربانی محسوب می‌شود.