بچه هاي مسجد، سکاندار تئاتر مسجد هستند

بچه های مسجد، سکاندار تئاتر مسجد هستند

تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
حجت الاسلام والمسلمين خداداده در نخستين جلسه شوراي هماهنگي ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان همدان، گفت: بچه هاي مسجد، سکاندار تئاتر مسجد هستند به همين دليل «مدرسه تئاتر شبستان» با استقبال پر شور مسجدي ها همراه شده است.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، حجت الاسلام والمسلمين کمال خداداده در نخستین جلسه شورای هماهنگی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان که امروز (شنبه، 14 مرداد) در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در عرصه حکمرانی مسجد، به شیوه ای که مقام معظم رهبری امر کردند، عمل نشده است و تمام تلاش نهادهای فرهنگی فعال در مساجد برای تحقق مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه مسجد باشد.

 

وی با بیان اینکه در تمامی سیاستگذاری های خود امام جماعت مسجد را به رسمیت می شناسیم و دستگاه های مختلف در امور فرهنگی باید معین امام باشند، افزود: وظیفه اصلی و محوری کانون های فرهنگی هنری نباید به فراموشی سپرده شود.

 

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در ادامه با بیان اینکه سرود و تئاتر از حوزه های اصلی فعالیت کانون های فرهنگی هنری است و بر همین اساس، مدرسه تئاتر راه اندازی شد، گفت: بچه هاي مسجد، سکاندار تئاتر مسجد هستند به همين دليل «مدرسه تئاتر شبستان» با استقبال پر شور مسجدي ها همراه شده است.

 

وی با اشاره به فعالیت ۲۶ هزار کانون فرهنگی هنری در مساجد کشور و عضویت دو میلیون و ۶۰۰ هزار نفر در سامانه بچه های مسجد، اضافه کرد: در حوزه هویت آفرینی، فعالیت هایی را انجام می دهیم.

 

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است از ظرفیت های مردمی و دستگاه ها استفاده کنیم تا در جذب اعتبارات رشد داشته باشیم.