آموزش طرح چهره چهره مدیران کانون های فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود

آموزش طرح چهره چهره مدیران کانون های فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود

تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
مدیر ستاد فهمای کهگیلویه و بویراحمد، از اجرای آموزش طرح چهره به چهره مدیران کانون های فرهنگی، هنری مساجد سراسر استان خبر داد.

«کریم لایقی اصل»، امروز یکشنبه (۱۵ مرداد) در گفت و گو  با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گچساران، از آموزش طرح چهره به چهره مدیران کانون های فرهنگی، هنری مساجد سراسر استان خبر داد و افزود: از ابتدای شروع فصل تابستان و تعطیلی مدارس، مدیر و کارشناسان این ستاد، با حضور در مساجد کانون های سراسر استان، اقدام به آموزش چهره به چهره مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد کرده اند و تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: تبیین رویداد ملی فهما، آموزش نحوه ورود به پورتال بچه های مسجد، ثبت عضویت، تکمیل ارکان کانون، نحوه درج فعالیت های کانون و کسب امتیازات، نحوه ثبت گروه های سرود، نمایش و اثر مرتبط، از جمله آموزش های چهره به چهره بوده اند.

 

وی افزود: نسبت  به سنوات گذشته در وضعیت بهتری نسبت به ساماندهی کانون ها هستیم و با ایجاد برنامه های انگیزشی به امید خدا تا پایان سال همه کانون های فرهنگی، هنری کاملا فعال و پویا خواهند شد.

 

لایقی اصل، همچنین عدم اعتبار لازم برای خروج از انفعال کانون ها از سنوات گذشته را از معظلات مهم در این راستا دانست و گفت: اما خوشبختانه با سرکشی و دلجویی و نشستن پای درد دل مدیران کانون های فرهنگی مساجد، جان تازه ای گرفتند و با قوت در حال فعالیت هستند.

 

پایان پیام/ 630